5

36 7 0
                                    

5
Hoseok koltukta oturmuş tv'yi izliyordu, yoongi yanına gelerek "hoseok meyve getirdim" dediğinde hoseok gülerek kaydı.

Yoongi hoseok'un yanına oturdu, sırtını hoseok'un göğüsüne dayadı, hoseok yoongi'nin boynunu yalamaya başladığında yoongi gülerek "hoseok" dediğinde hoseok geri çekildi "alışmışım ne yapıyım, sen alıştırdın" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Yoongi elmasını yerken hoseok yoongi'nin yanağını öptü, yoongi elma uzattığında hoseok alarak yedi.

Yoongi meyve bittiğinde kalktı, hoseok "sıkıldım ben ne zaman iyileşicem" dediğinde yoongi göz devirdi "hoseok daha iki gün oldu" dediğinde hoseok ofladı.

Yoongi yeniden hoseok'un yanına oturdu, hoseok kollarını yoongi'in omuzlarından öne uzattı ve anlını yoongi'nin ensesine yasladı, yoongi uzatılmış elleri tuttu ve okşadı.

Jin gülerek ikiliye baktı "pasta yaptım" dediğinde ikili anında o'na döndü, hoseok kalkmak için atıldığında bacağındaki ağrı ile geri düştü, yoongi "hoseok ne yapıyorsun" dediğinde hoseok debelendi "ben iyileşmek istiyorum yaa" dediğinde jin gülerek "dikkat edersen iyileşirsin hoseok" diyerek mutfağa girdi.

Hoseok yoongi'yi yanına çekti, sarılarak "of koşmayı özledim" dediğinde yoongi gülerek hoseok'un saçlarını sevdi, jin elinde iki tabak ile geldi, masaya bıraktı, geri mutfağa girdi ve iki bardak kola ile çıktı.

Yoongi masayı koltuğa yaklaştırdı, tabağı alarak hoseok'a uzattı, ikili pastalarını yerken namjoon gülerek ikiliye baktı , yoongi "baba annem pasta yapmış" dediğinde namjoon "bende bir tabak alsam iyi olur" dediğinde yoongi gülerek kafasını salladı.

Hoseok pastasını ve kolasını bitirip masaya koydu, yoongi'de bitirdi, hoseok yoongi'nin ağzını temizledi "bir kerede düzgün ye şu pastayı" dediğinde yoongi omuz silkti.

Namjoon ikilinin yanına oturdu, hoseok "hyung ben ne zaman iyileşicem" dediğinde namjoon gülerek "hoseok iki günde iyileşemezsin, daha zamanın var" dediğinde hoseok oflayarak yoongi'nin beline sarıldı.

Jin gelerek yanlarına oturdu "hoseok çok sabırsızsın" dediğinde hoseok "ama hyung" dediğinde güldüler, yoongi "ben arkadaşlarım ile buluşucam" dediğinde hoseok "hayır, gidemezsin" dediğinde yoongi "nedenmiş o" dediğinde hoseok "neden mi? düşün bakalım neden" dediğinde yoongi omuzlarını indirdi.

Bela mıknatısı gibi sürekli başı derde giriyordu, hoseok haklıydı, namjoon "yoongi arkadaşların buraya gelebilir biliyorsun, hem pastada yerler" dediğinde yoongi kafasını salladı "tamam, çağırıyım" dediğinde hoseok yoongi'nin belini bırakarak geri yaslandı.

sope:greenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin