8
Hoseok bütün gün uyuyordu ve yoongi ise sıkıntıdan patlıyordu , hoseok uyanarak t-shirt'ü giyindi, mutfağa giderek biraz atıştırdı, geri yatağına dönecek iken yoongi hoseok'un sırtına atladı.Hoseok yoongi'nin bacaklarını tutarak yukarı çıktı, yoongi indiğinde hoseok yatağa uzandı, üstünü örterek uykusuna devam ederken yoongi yatağa oturdu.
Hoseok'un kolları arasına girdi, hoseok yoongi'nin beline sarılarak uykusuna devam ederken yoongi hoseok'un yüzünü izliyordu, hoseok çok güzeldi ve yakışıkılıydı, yoongi hoseok'un dolgun pembe dudaklarına baktı, her zaman bir nefes uzağındaki dudakları öpememek zoruna gidiyordu.
Anlını hoseok'un dudaklarına yasladığında hoseok yoongi'nin anlını öperek sıkıca sarıldı, yoongi "nasıl bukadar çok uyuyabilirsin" dediğinde hoseok hiç tepki vermemişti.
Jin odaya gelerek "yemek hazır" dediğinde yoongi kafasını salladı, hoseok'un kollarından çıkarak aşşağı indi.
Jin "hoseok gelmeyecek mi?" dediğinde yoongi "hayır, bütün gün uyudu, benim ile hiç ilgilenmedi" dediğinde hoseok yoongi'nin saçlarını öperek masaya oturdu.
Namjoon gülerek bir tabak daha getirdi, hoseok teşekkür ederek yemek yemeye başladı, yoongi dudaklarını bükmüş yemek yiyen çocuğa bakarak güldü.
Bahçeye çıktılar, yoongi yine kitap okurken hoseok yoongi'nin kucağında gözlerini kapatmış dinleniyordu.
Yoongi kitabı kapatarak göğüsüne kafasını koymuş hoseok'un yanaklarını tutarak "çok şirinsin hoseook" diyerek bütün yüzü öptü, dudaklarını da öperek burnunu öptü.
Hoseok şaşkınca yoongi'ye baktı, yoongi gülerek kulaklarını seviyordu, hoseok kafasını salladı, yoongi ellerini çekerek baktığında hoseok yoongi'nin üstünden kalktı.
Yoongi hala hoseok'a bakarken hoseok eve doğru gitmeye başladı, yoongi'nin gözleri doldu, giden hoseok'un arkasından baktı.
Yutkunarak kitabını aldı, ağacın arkasına geçerek bacaklarını kendine çekerek kitabını açtı, gözyaşları akarken kitabı okumaya çalıştı, kalbi ağrıyordu.
Hoseok odaya giderek öylece kaldı, yoongi asla o'nu dudaklarından öpmezdi, yanlışlıklamı olmuştu?
Ama gülerek bakıyordu, yutkundu, pencereden dışarı baktığında yoongi yoktu, korkarak dışarı çıktı, seslendiğinde yoongi ağacın arkasından o'na baktı, geri ağacın arkasına döndü.
Hoseok ağaca yapılmış sallangeç'e çıkarak gözlerini kapattı ama hala kulakları yoongi'de ydi.
Yoongi ise ağlamamak için zor duruyordu.