Yoongi hoseok ile oturmuştu, hoseok elinde çilolatalı çubukları yerken yoongi dönüşmek için çabalıyordu, hoseok "yoongi vazgeç artık" dediğinde yoongi çimlere uzandı "olmuyor işte olmuyoor" diyerek kalktı.Hoseok'un yanına oturduğunda hoseok ağzındaki çubuğu yoongi'ye uzattı, yoongi kaşlarını çatarak baktığında hoseok çubuğu yoongi'nin dudaklarına değdirdi.
Yoongi kaşlarını kaldırdı, çubuğu ısırdığında hoseok'da ısırdı, yoongi yeniden ısırdı, ikili gittikçe yaklaşıyordu, hoseok son ısırığı alarak yoongi ile dudaklarını birleştirdi.
Yoongi şaşkınca kaldı, hoseok alt dudağı ısırdığında yoongi gözlerini kapatarak karşılık verdi, hoseok yoongi'nin belini tutarak kucağına aldı, yoongi kollarını hoseok'un boynuna doladı.
İkili ayrıldığında yoongi "bu nereden çıktı" dediğinde hoseok "seni öpmek istiyorum" dediğinde yoongi yutkunarak yeniden dudaklarını birleştirdi, hoseok ağaca yaslanarak yoongi'yi iyice kendine çekti.
İkili ayrıldığında yoongi kafasını hoseok'un boynuna sakladı, hoseok yoongi'nin belini okşarken taehyung "hoseooook, yoongiiiiiii" diyerek yanlarına geldi.
Oturduğunda taehyung "neden çıplaksın sen ya" dediğinde hoseok kaşlarını çattı, yoongi hoseok'a sarılarak "bakma sende" dediğinde taehyung gözlerini kapattı "bakmıyorum" dediğinde güldüler.
Yoongi hoseok'a sırtını dönerek bacaklarına oturdu, taehyung gözlerini açtı, gülerek "ula yoongi nasıl kıskançsın" dediğinde yoongi kaşlarını çattı "yolarım seni taehyung" dediğinde taehyung dil çıkardı.
Jimin "ooo sessiz sessiz duruyorsunuz" dediğinde hoseok "yani?" dediğinde jimin "taehyung'un şuan koşturması gerekti, şaşırdım" dediğinde taehyung "sizde beni iyice koşucu sandınız ha" dediğinde güldüler.
Jungkook gülerek yanlarına geldi, jimin'in saçlarını öperek "naber" dediğinde öylece kafa salladılar, uzandığında diğerleride uzandı, yoongi çantadan eşofman altı çıkartarak hoseok'a verdi, hoseok giyinerek yeniden oturdu.
Jungkook kalkarak etrafa baktı, ileride çiçekler gördüğünde kalkarak onları kopardı, herkese bir tane verdi, hoseok elindeki çiçeği yoongi'nin kulağına taktı, yoongi gülerek çiçeği kokladı.
Hoseok yoongi'nin saçlarını örerken yoongi hapşurdu, küçük bir kediye dönüştüğünde hoseok şaşkınca kaldı, hepsi şaşkınca bakarken yoongi yeniden hapşurduğunda eski halini aldı, hoseok yoongi'ye sarılarak arkasını döndü "gözlerinizi kapayın" dediğinde hepsi kapattı.
Yoongi gülerek "hoseok dönüştüm, dünüştüm" dediğinde hoseok gülerek "evet ama üstünü giyin" dediğinde yoongi'nin yanakları kızardı, hoseok gülerek yoongi'nin üstünü giydirdi.
Yoongi gülerek hoseok'un dudaklarını öptü, geri çekilerek kucağına oturdu, diğerleri gözlerini açtılar, jimin "yoongi kedi oldun" dediğinde yoongi güldü, hoseok "minik kedi" dediğinde taehyung "cidden minik kedi" dediğinde hepsi güldü.
Yoongi koşarak jin'in yanına gitti "anne anne babam nerede" dediğinde namjoon odadan çıkarak "efendim yoongi" dediğinde yoongi "bakın" dediğinde ikili merak ile o'na baktılar.
Yoongi kedi halini düşündüğünde kediye dönüştü, namjoon ve jin şaşkınca kaldı, hoseok'a baktıklarında hoseok kafa salladı.
Yoongi yeniden insan formuna geçtiğinde jin sıkıca sarıldı "ovv bebeğim, başardın" dediğinde namjoon'da sarıldı "bizim minik kedimiz" dediğinde güldüler.
Geri çekildiklerinde "başardım, başardım" dediğinde hoseok "üstünü giyin yoongi" dediğinde yoongi hoseok'a döndü "bırakta sevineyim" dediğinde hoseok yoongi'yi kucağına aldı "hasta oluncada sevinirsin" diyerek odaya götürdü.
Namjoon "evlilik gördüm" dediğinde jin gülerek "bende" dediğinde namjoon jin'in dudaklarını öptü "bizim gibi" dediğinde jin kafasını salladı "bizim gibi" dediğinde sarıldılar.
Yoongi ise hoseok'un dudaklarını öperek kendi ile beraber yatağa çekti, hoseok ellerini dolgun kalçalara getirerek okşadı, ayrıldıklarında yoongi "ayrılmayacağız" dediğinde hoseok kafasını salladı "sonsuza kadar" diyerek yoongi'nin anlını öptü.
Kalkarak küçük kedisinin üstünü giydirdi.