9

36 9 0
                                    

9
Hoseok yoongi'nin etrafında doşıyordu ama yoongi onadan uzak duruyordu, arkadaşları ile buluşmak için her zamanki yerlerine gittiler.

Hoseok yere uzanmış yoongi'nin üstüne uzandı, mırıldanırken yoongi yutkundu.

Jimin ve jungkook "heey" dediklerinde yoongi hoseok'u üstünden kenarı çektiğinde hoseok şaşkınca kaldı, jimin ve jungkook'da şaşkınca onlara baktı, yoongi asla onlar için hoseok'u üstünden kaldırmazdı.

Hoseok yoongi'nin önünde durdu, yoongi kafasını diğer tarafa çevirdiğinde hoseok o tarafa çevirdi kafasını, yoongi "çekilsene hoseok" dediğinde hoseok kulaklarını eğdi, ne oluyordu şuan?

Hoseok geri çekilerek kafasını eğdi, ilerleyerek onlara fazla uzak olmayan yerde oturdu, jimin ve jungkook yoongi'nin yanına gelerek oturdular.

Konuşurlarken taehyung koşarak yanlarına geldi, gülerek bakarken kenarıda onları kulakları aşşağıda olan üzgünce bakan hoseok'un yanına gitti "hoseok ne oldu" dediğinde hoseok kafasını taehyung'un bacaklarına koydu, taehyung şaşkınca kaldı, hoseok'un kafasını sevdi.

Yoongi kıskançlık ile baksada birşey yapmadı, jimin "yoongi kavgamı ettiniz" dediğinde yoongi kafasını salladı "hayır neden?" dediğinde jungkook "yoongi hoseok üzgün" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Jimin "taehyung yerine senin orada olman gerekir yoongi, ne oldu size" dediğinde yoongi kalkarak onların yanına gitti, taehyung kalktığında hoseok onlara baktı.

Yoongi oturarak hoseok'un kulaklarını sevdi "ne oldu hoseok" dediğinde hoseok kısıkça inledi, yoongi kaşlarını çattı "iyimisin, ağrınmı var?" dediğinde hoseok yoongi'nin üstüne çıktı.

Yoongi uzanarak kollarını hoseok'un boynuna sardı, hoseok yoongi'nin dudaklarına burnunu bastırdı, yoongi hoseok'un burnunu öptü, hoseok bu sefer yaladığında yoongi "yapma hoseok" dediğinde hoseok kafasını yoongi'nin boynuna gömdü ve inlemeye devam etti.

Yoongi "neyin var hoseok" dediğinde hoseok yoongi'nin boynunu yaladı, yoongi sinir ile "neyin var hoseok anlamıyorum" dediğinde hoseok geri çekildi.

Hoseok yoongi'nin o'nu üstünden atmasına ve takmamasına üzülmüştü ama yoongi bunu anlamıyordu.

Jimin "neyi var bunun" dediğinde jungkook "bilmiyorum , bir haftada ne oldu bunlara" dediğinde taehyung "yoongi ilk defa hoseok'a sinirlendi" dediğinde diğerleri kafalarını salladılar.

Yoongi anlını ovdu "insan haline dön ve neyin var söyle" dediğinde hoseok kafasını salladı, yoongi "gel" dediğinde hoseok yaklaştı, yoongi hoseok'un kafasını öptü "banamı darıldın? " dediğinde hoseok kafasını salladı.

Yoongi hoseok'un kulaklarını sevdi "neden" dediğinde hoseok kafasını yoongi'nin omzuna koydu, yoongi "hoseok sinirleniyorum" dediğinde hoseok hırladı, yoongi kaşlarını çattı "neyin var senin" dediğinde hoseok geri çekildi.

Yoongi hoseok'a bakarken hoseok insan haline döndü "neden beni ittin" dediğinde yoongi kaşlarını çattı "ne zaman ittim?" dediğinde hoseok "jimin ve jungkook geldiğinde beni ittin, yoongi sen beni asla itmezdin, görmezden gelmezdin" dediğinde gözünden yaş aktı.

Yoongi "hoseok seni ne ittim nede görmezden geldim" dediğinde hoseok "yoongi" dediğinde yoongi "fazlamı alıngan oldun hoseok, ne bu haller" dediğinde hoseok ağlamaya başladı.

Kalkarak ormanın içine girdiğinde yoongi kafasını salladı, hoseok'un arkasından baktı, kendi içindeki acıyı hoseok'a yansıtıyordu,  acısını ondan çıkartıyordu ve o'nu kırıyordu.

Yoongi "hoseok" dediğinde hoseok durdu ve ağacın arkasına geçerek oturdu, yoongi karşısına geçerek hoseok'un saçlarını öptü, hoseok ise sıkıca yoongi'ye sarıldı.

sope:greenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin