6

33 9 0
                                    

6
Hoseok ayağı iyileşene kadar uzaktan oynayan çocukları izledi, taehyung arada yanına gelip dalga geçiyordu, hoseok elini uzattığında geri kaçıyordu.

Neyseki bugün iyileşmişti, çita formunu alarak biraz koşturdu, yoongi uykulu hali ile aşşağı indiğinde koşarak üstüne atladı, yoongi gülerek hoseok'a sarıldı.

Yemek yedikten sonra bahçeye çıktılar ve ağacın altında oturdular, hoseok yoongi'nin üstünde uzanmış uyurken yoongi kitabını okuyordu.

Jungkook ve jimin yanlarına geldiler, oturdular, jimin "hoseok iyileşmiş" dediğinde yoongi kafasını salladı, gülerek hoseok'un kafasını öptü, hoseok kuyruğunu yoongi'nin ayağına doladı.

Taehyung bahçeye girdiğinde hoseok kalkmıştı, jungkook ve jimin gülerken taehyung yutkundu, hoseok şimdi intikamını alıcaktı.

Taehyung "ahah cici hayvan seni" dediğinde hoseok üstüne doğru koşturmaya başladı, taehyung "namjoon hyung, jin hyung kurtarın beni" diyerek koşturmaya başladı "ağağağağa kurtarın beniiii" diyerek koştu.

Jin ve namjoon dışarı çıktıklarında koşan taehyung ve hoseok'u görüp güldüler, hoseok taehyung'un üstüne atladı ve altına alarak hırladı.

Taehyung gözlerini sıkıca kapattı, bu sefer bitmişti, hoseok burnunu taehyung'un anlına değdirdi, taehyung gözlerini açtığında hoseok salyalarını taehyung'un yüzüne akıttı.

Taehyung "ayy piiissss piiissss git git" dediğinde hoseok geri çekilerek yoongi'nin yanına giderek oturdu.

Jimin ve jungkook gülerek yüzünü silen taehyung'a bakıyorlardı, yoongi hoseok'un patilerine masaj yaparken taehyung "midem kalktı tanrım" diyerek yanlarına oturdu.

Yoongi yeniden dönüşmeye çalışırken olmamıştı, gözleri dolduğunda hoseok yoongi'nin yüzünü yaladı, yoongi kalkarak odasına gittiğinde diğerleri üzülerek arkasından baktı.

Hoseok insan şekline girerek  yoongi'yi kucağına aldı, yoongi kafasını hoseok'un boynuna saklayarak ağlamaya devam etti, hoseok yoongi'nin saçlarını öperek okşadı, namjoon yanlarına geldi "yapma yoongi, sende bir gün dönüşüceksin" dediğinde yoongi "asla dönüşemeyeceğim" diyerek daha sıkı sarıldı hoseok'a.

Namjoon üzgünce baktığında hoseok kafasını salladı, namjoon gittiğinde hoseok yoongi'nin yanaklarını tutarak geri çekildi "yoongim yapma böyle" dediğinde yoongi "dönüşemiyorum hoseok" dediğinde hoseok yoongi'nin gözlerini öptü.

Gülerek "ben nasıl dönüştüm biliyormusun" dediğinde yoongi burnunu çekerek kafasını salladı, hoseok "2 yaşında annemin yanında otururken hapşurmuşum" dediğinde yoongi kafasını salladı, hoseok gülerek "ozaman birden dönüşmüşüm, bir daha hapşurduğumda geri insana dönmüşüm" dediğinde yoongi güldü "şapşal" dediğinde hoseok'da güldü.

Yoongi "ama ben" dediğinde hoseok "bak yoongi bazıları 25 , 30 , bazen 40 yaşında dönüşür, senin güçlerin elbette gelicek sadece zamanın gelmesini bekle" dediğinde yoongi kafasını salladı.

Hoseok yoongi'nin ıslak yanaklarını yaladı "göz yaşın bile güzel" dediğinde yoongi gülerek hoseok'u itti, hoseok yoongi'nin yanağını öptü "evet diş etleride göründüğüne göre mutluyuz" dediğinde yoongi hoseok'a sıkıca sarıldı.

sope:greenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin