7

36 7 0
                                    

7
Yoongi ve hoseok beraber köy'e indiler, yoongi markete girdi ve yiyecek alarak çıktı.

Yolda oynayan çocuklar gülerek dönüşebildikleri hayvanlara dönüşürken yoongi kafasını eğdi, hoseok yoongi'nin elini yaladığında yoongi gülerek hoseok'un kafasını sevdi.

Park'a geldiklerinde kimse yoktu,, hoseok insana dönüştüğünde yoongi kıyafetleri uzattı, hoseok hemen giyinerek yoongi'nin yanına oturdu.

Yoongi hoseok'un omzuna kafasını yaslamış gözleri kapalı dinlenirken hoseok yoongi'nin yanağını okşuyordu.

Yanlarına tavşan ve civciv geldiğinde hoseok gülerek ikisinide sevdi, civciv yerinde durmayarak koşarken hoseok "jimin otur artık" dediğinde tavşan civcivi kolları arasına aldı.

Taehyung yanlarına geldiğinde hoseok "çirkin şey" dediğinde taehyung insan haline geçerek "sensin çirkin" dediğinde hoseok yoongi'nin gözlerini kapattı "taehyung insan içindesin" dediğinde taehyung korkarak "mükemmel vücudumu dikizleyecekler şimdi" diyerek yeniden dönüştü.

Hoseok elini çektiğinde yoongi gülerek arkadaşlarına baktı  "hepiniz için kıyafet var" dediğinde hoseok çantayı aldı.

Hepsi ağacın arkasına geçti, tek tek giyinip oturdular, jimin "yemek" dediğinde hoseok poşeti uzattı, mandalinalı keki jungkook çıkarttığında hoseok elinden aldı "o yoongi'nin" dediğinde jungkook göz devirdi.

Hoseok keki açarak yoongi'ye uzattığında yoongi gülerek aldı, hepsi yiyecekleri yiyerek parktaki insanları eleştiriyorlardı, jungkook "olum her gün beraberiz lan" dediğinde hepsi kafasını salladı, jungkook "nasıl hiç sıkılmıyoruz" dediğinde jimin "aşkım salakmısın, neden sıkılalım" dediğinde jungkook omuz silkti.

Hoseok "bir süre görüşmeyelim demeyemi çalışıyorsun" diyerek yoongi'nin dudaklarını sildi, meyve suyunu uzattı, jungkook "yaanii gibi gibi" dediğinde taehyung "ozamn siktir git" dediğinde hoseok güldü.

Jungkook "tae kuyruğunu keserim ha" dediğinde taehyung "eğw eğw" dediğinde güldüler, yoongi "iyi, tamam ozaman bir hafta görüşmeyelim bakalım ne olucak" dediğinde hepsi kafasını salladı.

Gezdikten sonra dağıldılar, yoongi hoseok'un sırtına çıkmış hoseok ise koşarak ilerliyordu.

Evlerine geldiklerinde yoongi yatağa uzandı, hoseok'da dönüşerek yoongi'nin üstüne uzandı ve üstlerini örttü.

Yoongi üstünde bütün hatlarını hissettiği hoseok yüzünden yutkundu  , hoseok yoongi'nin beline sarılarak uykusuna devam ederken yoongi hoseok'a sırtını döndü.

Hoseok yoongi'yi kendine iyice çektiğinde yoongi için bu iyi bir şey değildi, büyüklük kalçasına değiyordu ve yoongi etkilenmemek için zor duruyordu.

Hoseok yoongi'yi de alarak diğer tarafa döndü, yoongi şaşkınca kalırken hoseok bacağını yoongi'nin üstünden geçirdi, yoongi uzaklaşmaya çalıştıkça hoseok yanına çekiyodu.

Yoongi yeniden uzaklaşmaya çalıştığında hoseok uyanarak "ne oluyor yoongi" dediğinde yoongi güldü "bir şey olmuyor" dediğinde hoseok kalkarak "neden benden uzaklaşıyorsun?" dediğinde yoongi gözlerini kaçırdı "uzaklaşmıyorum" dediğinde hoseok güldü.

Kalkarak "iyi geceler" diyerek hamağa uzandı ve üstünü örttü, yoongi "hoseok" dediğinde hoseok çoktan uykuya dalmıştı, yoongi yeniden yatağa uzandı, yastığa sarıldı ve uyumaya çalıştı.

sope:greenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin