11-All to Well

355 25 118
                                    

...

Sahile varmıştık.İkimizde arabadan indiğimizde üzerimdekileri çıkarıyordum ki Rafe konuşmaya başladı "Sörf tahtanı vermemi ister misin?" İkimiz de duraksamıştık. Sörf tahtam Jhon b'lerde kalmıştı. Siktir! "Daha sonra alırız merak etme" diyip ilerlemeye başlayınca onu takip ettim. "Sen takıl geliyorum ben" diyince  denize doğru ilerledim.

Rahatlamaya ihtiyacım vardı. Denizin sesi beni sakinleştiriyordu. Kendimi suyun üstüne bırakıp istemsizce düşünmeye devam ettim.

Jj beni öpmüştü. Beni öpmesi bizi sevgili yapmıyordu sonuçta. Aynısını Kiara'yla da yaşamıştı. Hatta daha fazlasını..

Rafe'in ağzından

Siktiğimin evladı kim bilir ne yapmıştı da bu kadar üzmüştü kızı. Onu üzmenin hesabını soracaktım siktiğimin yoksuluna.

Sahile Barry'den malzemeleri almaya gelmiştim. Bir yandan denizde ki Maddy'yi kovluyor bir yandan Barry'yi bekliyordum.

Babamın verdiği jeneratör parasıyla motor aldığım için parayı tekrar yerine koymam gerektiğinden malzemeleri satmam gerekiyordu.

"Hey Country Club!"
"Naber adamım!" el sıkışıp omuzlarımızı birbirine çarptırdıktan sonra fazla uzatmadan konuya girmiştim

"Mallar hazır değil mi?" dediğim gibi siyahımsı poşetten çıkarıp gözümün önüne doğru sallamaya başlamıştı "Her zaman"
Cebime attıktan sonra gülümserken omzuma değen elle sağıma döndüm

"Selam. İşin bittiyse gidelim mi Rafe?" dediğinde kafamı salllıyordum ki Barry'ye dönüp devam etti.
"Sen... Dur tahmin edeyim! Barry olmalısın değil mi?" Ellerini beline koyup bilmiş bir tavır takınarak Barry'e bakmaya başlamıştı

Barry omuzlarını göğsünde birleştirip söze girdi "Beni nerden tanıyorsun diye soracaktım ki burdaki herkes beni tanır güzellik"

Dediği an alaycı bir şekilde sırıttıktan sonra ciddileşip yüzüne doğru konuştum

"Ağır ol Barry" Madelaine'i tutup gidebiliriz diye fısıldarken arkamdan seslenen Barry'yi duymamazlıktan gelerek yürümeye devam ediyordum. Maddy arabaya bindikten sonra bende yerime doğru ilerlerken.

"Hey Country Club! Bu fıstıkla daha önce neden tanıştırmadın bizi" diyip konuyu devam ettirince arkamı dönüp koşar adımlarla yaklaştım ve yakasına yapıştım

"Senden kaç yaş küçük haberin var mı senin? Ayrıca şu kıza biraz daha yavşamaya devam edersen o dilini alır götüne sokarım Barry. Anladın mı?" dediklerimi anlamış bir biçimde kafasını sallayınca ellerimi yakasından çektim

Bu sikik kim oluyordu da Madeliane hakkında böyle konuşabiliyordu. Klasik Barry diye düşünerek göz devirip arabaya doğru yürüdüm.

Madelaine'nin ağzından
...

Rafe'in neden gereksiz yere gerilip ona kafa tutmasını anlamasam da üstünde durmadım. Direksiyonu sıkıca kavramış arabayı sürmeye devam ediyordu. Vardığımızda benden önce arabadan inen Rafe'e seslendim. "Hey Rafe!" seslenince bana dönüp "Barry, geçen ki gece sana mesaj atmışt-"

"Unut gitsin Maddy" diyip önüne dönecekti ki tekrardan araya girdim "Neden sana öyle kabaca mesajlar at-"
"Kafası bi milyonken Barry'yi sorgulama Madelaine. Hem seni ilgilendiren bir konu da olmadığına göre önüne dönebilirsin"

Haklıydı. Beni ilgilendiren bir durum yoktu. Daha fazla laf yetiştirmeden Rafe'den önce hızlıca eve girip odama çıktım.

Denizden çıktığım için güzel bir duş alıp yatağıma uzandım. Telefonumu elime alınca JJ😸 adlı kişiden mesaj geldiğini gördüm. İstemesem de ne yazdığını merak ettiğim için mesaja tıkladım.

right here / outer banks' jj? or rafe?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin