Weszłam do ogromnej willi z delikatnym stresem. Nie rozmawiałam z brązowookim już dosyć długo co bardzo mnie dobijało. Nie chodziłam nigdy na imprezy ponieważ jak już mówiłam byłam wyśmiewana przez rówieśników więc nie byłam zapraszana. Nie myślałam zbyt dużo porostu usiadłam w ogromnej kuchni która wielkościowo była jak mój cały, stary dom. Usiadłam na małym krześle z butelką piwa aby zapomnieć o wszystkim co się wcześniej wydarzyło. Niestety jedna butelka mi nie starczyła. Piłam cały czas bez przerwy aż byłam na tyle pijana , że zaczęło mi się kręcić w głowie.
-Wszystko dobrze? -Zapytał jakiś młody chłopak.
Miał blond włosy do ramion oraz czarny garnitur ze złotym krawatem. Zaczęłam rozglądać się za Tomem lecz jego nigdzie nie było. Żadnego z bliźniaków nie było a ja nie byłam w stanie ich szukać dlatego postanowiłam napisać do Billa.
Niestety nie dostawałam odpowiedzi a czułam się coraz gorzej. Siedziałam na krześle i kręciło mi się w głowie aż nagle zemdlałam.
Pov Tom:
Tańczyłem chwilę na parkiecie obok dziewczyny aż nagle zniknęła. Nie mogłem jej znaleźć przez co zacząłem się martwić. Wiedziałem, że wypiła już jakąś butelkę piwa więc pomyślałem, że jest w toalecie dlatego też się tam udałem.
Wszedłem do małego pomieszczenia obok salonu lecz jedyną osobę którą tam zobaczyłem była jakaś laska ze szkoły która się do mnie kleiła. Gdy tylko mnie zobaczyła zerwała się na równe nogi po czym zaczęła do mnie biec. Poczułem obrzydzenie więc zamknąłem jej drzwi przed oczami a jedyne co usłyszałem to dźwięk obicia się o ścianę. Nie przejmowałem się nią zabardzo. W tym momencie jedyną ważną dla mnie osobą była Olivia.
Przeglądałem każdy pokój przez co widziałem nie przyjemne dla moich oczu widoki, kuchnię, salon parkiet poprostu całą wille. Dziewczyny nigdzie nie było a ja miałem wyrzuty sumienia, że chociaż na chwilę spuściłem ją z oczu. Jedynym rozwiązaniem było znalezienie Billa lecz ten pewnie szalał na całego. Zawsze tak robił, upijał się dość mocno a potem robił jakieś dziwne akcje. Raz nawet do internetu trafił filmik wariującego czarnowłosego przez co zabroniono nam imprezować ale teraz mamy 19 lat i możemy robić co chcemy.
Nagle ktoś wciągnął mnie do ciemnego pomieszczenia i zaczął bić. Najpierw rozwalił mi nos,usta i brew a potem wyjął mały scyzoryk. Zacząłem się bać o swoje życie ponieważ nieznajomy mógł mnie zabić lecz on zrobił mi jedynie ogromną kreskę na policzku. Wszystko działo się tak szybko, że przestałem czuć ból. Nieznajomy przewrócił mnie po czym zaczął kopać butem w mój brzuch. Owy but był damski. Miał ostry czubek, twardą podeszwę oraz delikatny obcas. Jaka dziewczyna mogła by mi to zrobić? Zadawałem sobie te pytanie a ona cały czas mnie raniła. W pewnym momencie odeszła ode mnie a ja leżałem na podłodze i czułem się jakbym umierał. Oczy zaczęły mi się zamykać a głowa cały czas mnie bolała. Gdy sięgnąłem do kieszeni od moich 3 razy za dużych spodni po telefon nie mogłem go znaleźć. Chciałem napisać do Billa lecz dziewczyna wszystko przemyślała i zabrała mi moje urządzenie.
CZYTASZ
Lovely eyes | Tom Kaulitz
Ficção AdolescenteOlivia to 18 letnia Niemka która mieszkała w Polsce. Gdy nadchodzą wakacje dziewczyna wyjeżdża na 2 mieściące do swojego poznanego na wakacjach przyjaciela Billa. W dzień wyjazdu chłopak oznajmia Olivi, że ma brata Toma. Między dziewczyną a brązowoo...