Zpět v boji

6 0 0
                                    

**Sedmý příběh v rámci akce VYLOSUJ SI VÝZVU 2023! Červencovým losem je akce (akční), du-forma, rozsah 500 - 700 slov + slova prodejce, beton a rychlost.**

#vylosujsivýzvu2023


Už několik let jsi zavřený v ústavu pro výcvik novodobých vojáků. Všechny ty simulace, tréninky a testy. Jako byste všichni byli jen chodící stroje. Uměle vytvořené bytosti, bez minulosti, citů, či schopnosti samostatně rozhodovat. Jenže s tím ses rozhodl skončit. Už jsi nechtěl být jen něčí loutka. Jak jsi vůbec mohl zapomenout na dobu, kdy jsi bojoval za správnou věc. Kdy jsi se rval za to, co je správné. Býval jsi poctivý  prodejce a ve volném čase vypomáhal ve svém městě. Jenže pak jsi podlehl nátlaku a výhružkám, než jsi skončil, jako pomyslný stroj. S tím ale měl být konec. Rozhodl ses znovu psát svůj vlastní příběh, svou vlastní historii. Celá ta instituce byla špatná už od začátku a byla potřeba ji zničit. Žádná vyjednávání ani domluvy. Už od začátku se snažili přebrat nadvládu nejen nad vámi, ale i nad obyčejnými obyvateli a to jsi nemohl dovolit. A tak, když nadešel ten den, vyrazil jsi vstříc svému osudu. 

Spolu se skupinou dalších povstalců jste vtrhli do střediska institutu. Ochranka a další vojáci na vás nabíhali ze všech stran. Prvního z nich, který na tebe naběhl jsi chytil za napřaženou ruku, prudce ses otočil zády k němu a vší silou jim praštil o beton.  To stejné jsi udělal i s několika dalšími z nich. Speciálně vycvičení vojáci, určení k ničení a smrti. Odtrhli otce od rodin, muže od jejich žen, aby z nich následně vytvořili stroje na zabíjení. Stejně jako všichni ostatní, jsi do programu šel pod vidinou lepší budoucnosti. Myslel sis, že je to pro dobro všech dobrých lidí, ale nakonec se ukázalo, že šlo jen a pouze o jejich vlastní zkažené úmysly. To, co se zprvu jevilo, jako dobrá věc, se nakonec proměnilo v noční můru a zlo. S nově nabitou silou a odvahou ses vydal vstříc dalším vojákům, kteří ti stáli v cestě napravit, co jsi je nechal působit. Rozhodl ses znovu konat dobro. 

Jeden z vojáků na tebe zaútočil zezadu, ale byla to tvá skvělá intuice a rychlost, které ti pomohli se jeho úderu o fous vyhnout. Chytil jsi ho za ruku a zkroutil mu jí za záda. Ten se s řevem sesunul k zemi, načež jsi jej úderem do hlavy poslal do říše snů. Rval ses hlava nehlava. Toužil jsi jen po jediném. Zničit institut, spálit jej na prach. Dalšímu z obránců hlavní kanceláře jsi při boji sebral zbraň a jednou přesnou trefou, poslal k zemi dalšího z nich. Střílel jsi na chlapi, se kterými jsi strávil několik posledních let. Povídali jste si u jídla, smáli se společným vtipům, přátelili se. Jenže oni to neviděli. Možná to prostě nechtěli vidět. Nehodlali si připustit, že jsou na špatné straně a že se v institutu děje něco zlého. Nevěřili vám, ani když jste jim donesli reálné důkazy. Nakonec jste skončili na opačných stranách bojiště a ty jsi byl nucen prohnat jim hlavou kulku. Přestože, to bylo to poslední, co jsi chtěl udělat. Nedali ti na výběr. Oni totiž chtěli udělat to samé, jenže ty jsi byl rychlejší. Měl jsi víc "štěstí". A tak se to stalo. Tak ses ocitl zpátky v boji. Ve výpravě za zbořením limitů, svrhnutí zla, v boji za spravedlnost... za správnou stranu. 

PovídkyKde žijí příběhy. Začni objevovat