Az előző részből : - Ha nem hiszel nekem akkor nyugodtan hagyd el a társaságunkat,de az igazat mondtam. Kérlek azért próbálj megbízni bennünk. - tette le a hívást.
Egyedül maradtam a gondolataimmal. Sírva estem össze,miközben az asztalba kapaszkodtam. Az egész nappalit átjárta a zokogásom. Valaki sietősen jött oda hozzám,majd letérdelt elém.
- Hé,mi a baj? - nyúlt állam alá az ismerős alak, végül felvettem vele a szemkontaktust.
- Nem bízok bennetek Draken. - kapkodtam a levegőt.
- Mi történt? Kérlek próbáld elmondani. Szeretnék segíteni.
- Segíteni akarsz? Akkor forgasd vissza az időt! - kiabáltam vele egyre jobban.
- Mond már el hogy mi van! Így képtelen vagyok akármit is tenni. Kérlek Yn! - nézett rám szomorúan.
- Kazutora megölte Mikey bátyját...ez igaz?
- Igen igaz. De te erről honnan tudsz? - tett fel hasonló kérdést mint Mikey.
- Először az unokatestvéremtől kaptam egy üzenetet. Utána felhívtam Mikey-t,aki elmagyarázta a történteket. De..ő ilyet nem tenne. Kazutora jó ember. - zokogtam egyre jobban. Valamiért elpanaszoltam Drakennek a bajomat, pedig ő volt az egyik aki börtönbe juttatta az utolsó családtagomat,vagyis elvileg,mivel Kazutora többes számba írta a tettes szót.
- Figyelj...veled lehet hogy kedves,de hidd el,nem az. Ő a legszemetebb alak akit ismerek. Ne hagyd magad befolyásolni! - vont szoros ölelésbe,amit valamilyen módon viszonoztam.
- Sajnálom. Mindegyikőtöket szeretem,és hiszek a szavatokban. Ha tényleg így volt minden amit mondtatok akkor mellettetek vagyok.
- Bennünk megbízhatsz. Sosem hagynánk téged cserben. - törölte le arcomról a könnycseppeket. - Jobban vagy?
- Igen, köszönöm. - segített felkelni a földről,majd kicsit még beszélgettünk erről. - Egyébként hogy hogy ide jöttél? - váltottam témát.
- Gyakorolnunk kellett volna,de ezek után hagyjuk. Nekem is van ám kérdésem. A motorom hogy került ide az éjszaka kellős közepén?
- Elhinnéd ha azt mondanám én vezettem? - nevetve pillantottam rá.
- Igen. - mosolyodott el.
- Hah?
- Mindig megtudsz minket lepni valamivel. Ezen sem csodálkozom ha tényleg így volt.
- Ennek örülök. - dőltem hátra. Épp kezdtem teljesen megnyugodni,mikoris Mikey lépett elém a nagy semmiből.
- Bocsánatot kérek Yn amit Kazutoraval tettem,de megölte a bátyámat. - hajtott előttem fejet könnyes szemekkel,ami által teljes mértékben lesokkolódtam.
- Erre semmi szükség Mikey! Draken már meggyőzött a történtekről. - néztem rá kedvesen,mire megölelt.
- Köszönöm Yn.
- Vegyük úgy, hogy semmi nem történt. Oké? - öleltem őt vissza,és éreztem hogy bólintott.
- Mostmár béke van, tehát....válthatnánk mostmár erről a nyomott hangulatról valami jobbra? - húzta fel az orrát Draken.
A délután további részét hárman töltöttük. Olyan szinten bizalmat fektettem beléjük, hogy képes voltam inkább az ő pártjukat fogni az unokatestvéremé helyett. Lehet ez miatt bűntudatom lesz, viszont jobb lesz így. Főleg ha eljön annak a bizonyos dolognak az ideje,amit mi csak Kazutoraval tudunk. Este fele fogtam magam,majd az egyik fiú lakásához mentem,akivel jól esett volna most beszélgetni.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
A bonyodalmak ellenére ( Draken x reader fanfiction) / BEFEJEZETT /
ФанфикA sztori Motoyoshi Yn-ről szól ,aki egy átlagos 17 éves gimnazista lány. Váratlan módon ismerkedik meg két korabeli sráccal,akik nagy hatással lesznek a jövőjére. Az életét az unokatestvére is megnehezíti,aki egyáltalán nem kedvelt személy a Tomanná...