9.rész - Kazutora sosem bántott volna engem,én pedig...

74 7 2
                                    

Az előző részből : - Az a rohadék! Kihasznál csak azért egy lányt mert nincs eszméleténél. Na mostmár biztos hogy szétverem a képét. - indult ki az ajtón sietős léptekkel én meg kiabálhattam utána,de mintha a falnak beszéltem volna.















Gondolkoztam vajon mit csináljak. Elvégre is Hanma bőven megérdemelné Draken öklét azok után amiket tett. De akárhogy nézem,veszélyben van az akit szeretek. Mi van ha ez előre el volt tervezve és az egész Valhalla várja őt Hanmaval az élen? Őt és a többieket az egész brigád nem kedveli amióta Kazutorat sittre juttatták. Kikerestem a névjegyek között Mitsuya számát,majd felhívtam.









- Szia Yn! Mi újság,miért hívtál? - kérdezte kedvesen.

- Tudnál magaddal hozni pár embert kérlek? És ha lehet akkor a legjobbakat.

- Miért? Mármint gondolom nagy baj van de eltudnád magyarázni?

- Út közben elmondom. Ha lehetséges akkor gyere el értem az osztagod tagjaival együtt. A Musashi emlékműhöz kell mennünk.

- Jól van,sietek. - tudta hogy felesleges tovább kérdezősködnie, ezért letette.







Nagyjából 10 perc múlva hatalmas motoros csapat hangját hallottam meg. Egyből kirohantam a lakásból. Mitsuya várt ott az egész második osztaggal.









- Pattanj fel és mondj el mindent! - bólintottam,aztán elhelyezkedtem.

- Tegnap este történt egy kisebb félreértés ami mögött Hanma áll. Draken ez miatt megakarja őt verni. Legalábbis röviden ennyi.

- És hosszabban? - kérdezte,miközben száguldottunk a hely felé,hátunk mögött legalább 50 emberrel.

- Az már részlet kérdése,nem fontos. - szégyelltem volna neki elmondani az igazat. Pedig ő az akivel mindent megtudok beszélni,de ez most valahogy más.









Mikor leszálltunk a motorról,láttam hogy Draken összeesik. Nagyjából 100 Valhalla felirattal lévő egyenruhás vehette őt körbe,Hanmaval az élükön ahogy előre megjósoltam.










- Draken! - rohantam oda hozzá.

- Semmi baj,menjetek innen! Bírni fogom egyedül. - amint álló pozíciót vett volna fel, rögtön vissza esett.

- Mostantól én vagyok az ellenfeled. - roppantottam ki a nyakamat,és megálltam a sráccal szembe.

- Milyen kis indulatos lettél. Az ágyban ezzel ellentétben egész jó voltál. - húzta gúnyos mosolyra a száját.

- Dögölj meg te szemét! - ezután a Mikey féle rúgást alkalmaztam,amit simán kivédett. Teljesen ledöbbentem. Ezt rajtam kívül senki nem képes kivédeni. Legalábbis eddig ezt hittem.

- Yn vigyázz vele,túl erős! - próbált figyelmeztetni Draken, viszont ehhez már késő volt.

- Ti meg mi a faszt bámultok? Támadjátok már meg a Tomanos suhancokat, legalább ennyi hasznotok legyen! - utasította őket Hanma,és a két csapat egyből harcba kezdett. - Kazutora mérges lesz hogy én öllek meg helyette,de biztos megérti. - támadt rám,amit simán kivédtem.

- Azt csak szeretnéd. - rúgtam fejbe a fiút, amitől megingott.

- Hallottam hogy ügyes vagy,de nem hittem volna hogy lekörözöd Mikey-t. - fogta meg a két lábamat,majd eldobott , viszont sikeresen megtudtam tartani az egyensúlyomat.






A bonyodalmak ellenére ( Draken x reader fanfiction) / BEFEJEZETT /Onde histórias criam vida. Descubra agora