„Cat!"
„Hmm."
„No tak zlato. Už je deset. Hodláš dneska vylézt z postele?" říkala Lissa, která se skláněla nad Catinou postelí.
„Ne." Odpověděla ji Cat. Měla pocit, jakoby se, jí do hlavy zabodávalo tisíc jehel. ¨
„No tak." Lissa vytáhla žaluzie a na Cat dolehlo ostré denní světlo.
„Mami. Proč si pro jednou nevšímáš Cristal?" zoufalá Cat si zakryla obličej polštářem.
„Tvoje sestra je už dávno dole." Mrkla na ni Lissa. „Za pět minut tě čekám na snídani." A potom už její matka zmizela na chodbě.
„Proč zrovna já." Cat ležela na posteli a dívala se do stropu. V tu chvíli jí z konce pokoje zazvonil mobil, který měla v nabíječce.
Cat tedy musela opravdu vstát. Došla k zásuvce a odpojila mobil. Potom šla do koupelny s mobilem v ruce. Během česání si četla sms.
Čau. To si říkáš kámoška? Víš, že jsem potřebovala pomoct s učenim a ty jsi mi slíbila, že se v pátek (včera!) stavíš. :( -E
Cat se plácla do čela. Opravdu zapomněla na svojí nejlepší kamarádku.
Promiň Ell. Ale já ti to dneska vynahradím, slibuju. Ve dvanáct budu u vás. ;)
Dopsala sms a položila kartáč na místo.
„Catalino!" uslyšela tátův hlas.
„Dobré ráno." Řekla suše Cat, když dorazila do kuchyně.
„Ráno? Vždyť je už skoro poledne." Řekl její otec a sklonil ranní noviny, aby na ni viděl.
„Konráde. Nech toho." Okřikla ho paní Keerová, která nestála o vyvolání nepříjemné atmosféry.
„Tati. Mamka má pravdu, nepřeháněj." Řekla Cristal, která si právě mazala rohlík se sýrem.
„Ty jsi vždycky na její straně co?" podotkla Cat, která se nyní rozhodovala mezi sýrem a marmeládou.
„Ty vždycky máš něco proti mně co?" bránila se Cris.
„Holky! Nezačínejte zase." Prosila Lissa.
„Dobře." Řekly obě jednohlasně.
„Mami, půjdu k Ell, dobře?" zeptala se Cat, i když předem znala odpověď.
„Dobře, ale vezmi si mobil." Odpověděla Lissa.
Náhle zazvonil venkovní zvonek.
„To je Tom." Řekla Cristal a rychle dojedla poslední sousto. Rozeběhla se ven z kuchyně.
„Zlato." křikl Konrád.
„Ano tati." Vrátila se Cristal nyní již s bundou.
„Stejný pravidlo, jako pro Cat. Vezmi si mobil a do devíti doma."
„Ale tati. Jsem starší. Mám právo být se svým klukem." Nyní byla otrávená Cris.
„Dobrá ale do desíti." Nechal se pan Keer obměkčit.
„S Tris můžu být venku do dvanácti."
„Ale on je kluk." Řekl naštvaně Konrád.
„No jo." vzdala to Cris, když se opět ozval zvonek. „Tak pa."
Za několik sekund bouchly dveře.
„Nelíbí se mi, že je s ním tak často." Řekl pan Keer a znovu se zadíval do novin.
ČTEŠ
Legacy
FantasiaPříběh vypráví o třech dívkách a jejich rodinách, které ze začátku žijí celkem obyčejný a poklidný život. Vše se ale změní ve chvíli, kdy tajemná společnost Legacy Tale začne vyhledávát rodiny které pojí jeden společný předek a jeho tajemství. Cat...