!!!!!smut!!!!!! rahatsız olacaklar geçsinözet:onlarla s*x
Mikey
Mikey çoğu zaman yavaştır. Acı verecek kadar yavaş. Kendini uzun süre tutamaz, çünkü hayatının her saniyesinde vücudunuzu ve duvarlarınızın sıcaklığını özler ve sadece ucunu içinize sokması onu anında boşaltabilir. Onu bu hale getirebilecek, hep hayalini kurduğu zevki ona verebilecek tek kişi sizsiniz. Olabildiğince hepsinden zevk almak istiyor, kendini boşaltmasa bile, bütün bir iş gününü kaçırmak zorunda kalsa bile, sadece sizi hissetmek istiyor, daha doğrusu ondan sırılsıklam olan am*nızı. Yavaş itişleri pen*sinden aşağı ve içinizde, mahrem bölgelerinizden yavaşça geçen dalgalar göndererek duyguyu daha coşkulu hale getiriyor. Elleri her zaman vücudunu dolaşıyor, okşuyor, masaj yapıyor ama senin en sevdiği yerin göğüslerin. Yavaşça sızlanıyor. Mikey her zaman ters kovboy kızını, köpek stilini veya yüzüstü kemiği tercih ederdi çünkü ittiğinde kıçınızın sallanmasını izlemekten hoşlanıyor.
Keisuke Baji
Baji şaşırtıcı olmayan bir şekilde kaba. Ve ciddiyim. Hızlı ve sert arasındaki farkı bilir ve vahşi bir hayvan gibi homurdanarak ve hırlayarak size ne kadar acımasızca vurduğu için sizi gözyaşlarına boğabilir. Kalçanızdaki yağları her zaman sabit bir şekilde kavrar ve genellikle ayak uydurduğu aynı sert hızda kalçalarınızı hareket ettirir. Seni boğmayı ve ısırmayı seviyor, vücudunun her yerinde izler bırakıyor. Baji senin zevkten ağladığını görmek istiyor, yüzünün kıpkırmızı olmasına bayılıyor, gözlerinin sımsıkı kapalı ve sana sert davranmasından dolayı sulu. Baji yüzünüzü görebileceği pozisyonları seçer, size verebileceği ezici zevkten burnunuzu buruşturmanıza bayılır. Saçınızı sıkarken ve dudaklarınızı yalarken, hatta alt dudağınızı kemirirken ve tabii ki kıçınıza, göğüslerinize veya baldırlarınıza sert bir tokat atarken başınızın arkasını tutmayı seviyor.