özet:BAJİ KEİSUKE- kavgadan sonra yanına gelir.
Baji, gecenin köründe kapınızı çalmasının sebebinin bencil eğilimleri olduğuna inanıyor. Herkes yakındaki hastanelerde gezinmekle veya eve koşmakla meşgul görünürken, o kendini onun yerine senin dokunuşun için can atarken buluyor.
Nazik okşamalarınızı ve sabırlı bakışlarınızı özlüyor. Yerleştiremediği duygular. Fırtına sonrası sessizlik.
Kapıyı açarken onu selamlamamanız - zaten eşikten geçmesi için yeterince yer bırakmak için yana çekilmeniz - bu gece uğraşlarına alıştığınızın bir göstergesidir.
Baji mutfağınızda dolaşıyor ve bir tabureye çökerken içini çekiyor, adrenalindeki ani düşüşten dolayı başı zonkluyor. Gömleği yan tarafındaki çiziklere ve morluklara sürtünürken yüzünü buruşturdu.
"Bu sefer kimdi?" Sen sordun.
Sebepsiz suçlamanıza gücenerek size gözlerini kısarak bakıyor. Dudaklarında eğlenceli bir sırıtış. "Bana biraz daha güvenmelisin tatlım. İlk yumruğu atan ben değildim. Kışkırtan onlardı."
"Yıkılacak gibi görünmediğinde bunu bana söyle. Gömleğini çıkar."
Cesur sözler üzerine ıslık çalıyor ama itiraz etmiyor. Tek düşünebildiği iyi bir gece uykusu almaktır. Kumaşın bazı açık yaralara izin vermemesine dikkat ederek gömleğini vücuduna çekerken yüzünü buruşturdu.
Kavganın asıl sebebinin birisinin senin hakkında yaptığı aşağılayıcı yorum olduğunu söylemedi. Hakaretler onun için yeni bir şey değildi. Ama sadece senin adının geçmesi ve ardından gelen çirkin sözler Baji'yi saldırmaya zorladı. Yalvarışları, kulaklarında çınlayan öfke tarafından susturuldu.
Sadece olayları hatırlamak öfkeyi ateşlemek için yeterli, bu yüzden Baji sizin mekanik hareketlerinizi izlemek yerine yetinmeyi seçti. Loş mutfak ışığının altında gezinme şeklinizde bir aşinalık duygusu uyandıran bir şeyler var. Sakinliğin kafasını sakinleştirmesine izin verdi.
Siz çekmeceleri açarken o artık sadece ellerinizin hafif titrediğinin farkında. Malzemelerin nerede olduğuna dair sözde "derin" güveninizin yerini belirsizlik alıyor. Yüzünüzdeki fazladan gerginlik ve omuzlarınızın her zamankinden çok daha gergin olması vicdanını şüpheyle okşadı.
Suçluluk duygusu midesini bulandırmıştı. Belki de bu iyi bir zaman değildi. Belki de seni rahatsız etmemeliydi.
Sen onunla yüzleşmek için dönerken Baji şüphesini silmeye çalışır. Onu burada istemeseydin, birkaç dakika önce kapı dışarı ederdin. Ya da daha iyisi, onun için asla kapıları açmazdınız. Bundan emindi.
"Bana kızgın mısın güzelim?" diye soruyor siluetinize sırıtarak.
Uzatılmış bacaklarının arasına düzgünce sıkıştın aynı ifadeyi bir kenara bırakarak.