MİKEY- !!!!SMUT RAHATSIZ OLACAKLAR GEÇSİN!!!!Mikey zaten figürünüzr arkadan bakmakla meşgul. Gözleri senin üzerindeki her bir güzellik karşısında sersemlemiş bir şekilde aşağı yukarı geziniyor. Parmakları kuru dudaklarını birkaç kez okşadı.
Kara ve kasvetli gözleri altındaki şehvet kıvılcımlarını gizleyemiyor "bebeğim kucağıma oturur musun?"
Tek kelime etmeden ona doğru yürürsün ve saçını geriye doğru taramaya başlarsın, "bu gece beni meşgul etmek ister misin?" kucağına otur derken ne demek istediğini biliyorsun. Bunu hep seni kandırmak için söylerdi ama bunu yıllardır yaptı, artık günahkar bir numara olmayacak.
Kıkırdar, "bunu herkesten daha iyi biliyorsun." Parmaklar külotunu aşağı çekmeye başlar ve kalçanı ona doğru çeker.
Ama o evinize geldiği andan itibaren zaten ıslanmıştınız. Etrafında küçük, baştan çıkarıcı hareketler yaptığınız anda, "söyleyebileceğinizi bilirsiniz." alay ediyor, "sadece 'lütfen' de, ha?"
"lütfen söyle'?" aletini senin hassas klitorislerine doğru çekmeye başlar. Dudakları dudaklarının kenarına ıslak öpücükler bırakıyor.
"mmh-" karıncalanmalar belirmeye başlar. Boğazına gelen şehvet, parmakların onun geniş omzunu delmeye başlar, "-lütfen... Mikey?"
Dudaklarında şeytani bir gülümseme belirir. Mikey kalçalarınızı aşağı doğru iterken, Mikey'nin aletinin ucu am*nızı esnetiyor. Bobini ıslak duvarlarınızın içini sıyırır, derinlere gömülür, tüm muhtaç ve hassas noktalarınızı vurur.
İnler ağırlıksızlaşır, nabzı hızlı atar, nefesi kısalır, aletine bağımlı olur, kanın alev alır; o çaresiz görünümün altındaki tüm utançları yakmak. Ah, titreyen vücudun onun kalbini zayıflatıyor, o seni kalpsizce becerirken sen alnına yumuşak bir öpücük konduruyorsun.
Mikey'nin seni böyle becereceğini hayal ediyorsun. Sayısız gece, zihnin onun güçlü kalçalarına takılıp seninkinde zıplıyor ve şimdi senin meme uçlarını emiyor ve ağır nefesi nemli tenini yıkar.
Siktir-gözlerin titriyor, yıldızlar gözlerinin arkasında beliriyor. Aklınız, aletinin midenizi kazma ve kazıma zevkine yenik düşüyor. Dudaklarını ısırmaya başladığında bildiğin tek kelime zevk çığlıkları. Kalbiniz göğsünüzde atarken ayak parmaklarınız yükselir.
"Çıplakken seni daha çok tatmak istiyorum." boğuk inilti kulağınızı gıdıklıyor.
Mikey kalçalarınızın üzerinden yuvarlanır ve yumruğunuza hayran olmaya başlar, "oh, güzel..." nemli eli kalçalardan tümseklere doğru sürüklenerek size tokat atar, "böylesi daha iyi."
O tekrar am*na kendi uzunluğunu sokmaya başladığında parçalanırsın. Onun aletinin senin için ne kadar zor olduğunu hissedebilirsin. Am*ndan gelen hızlı darbeler, ucunu çekmesine neden olur ve seni tüm uzunluğunu içinde kabul etmeye zorlayarak santim santim daha derine vurur. Kalçalarınızı şiddetli bir şekilde sallayarak midenizin kasılmaya başlamasını sağlayın. Prgazm vücudunuzun içinde hızla oluşmaya başlar. Onun baştan çıkarıcı iniltileri ve kalçalarınızı kavrayan parmakları durumu daha da kötüleştiriyor.
"M-Mikey. Aman tanrım." çarşafı sımsıkı tutarsın ve kaşlarını çatarsın, "boşalacağım!" nefesiniz ve inlemeniz bu kelimelerin arasından tehlikeli bir şekilde dışarı çıkıyor.
Mikey sırtını daha da yaklaştırıyor ve göğsü sırtına dokunuyor, "henüz değil bebeğim." Dilinin sıcaklığı enseni gıdıklamaya başlar.
Onun vahşi gözlerine daha yakından bakmaya çalışarak kafanı çeviriyorsun, "hmh-aman tanrım. lütfen, M-Mikey!" kırmızı kızarma yüzünüzde daha fazla görünmeye başlar.
"Elbette."
kalçaları senin kırmızı tümseğine acımasızca vururken şehveti daha çok kıpırdanmaya başlar.
Sen çaresizce dizlerini güçlendirmeye çalışırken onun aleti senin am*nı parçalamaya devam ediyor. Sana verdiği duyumsal haz karşısında sinirlerin taşacak.
Şok dalgaları midenizi yakar ve tüm vücudunuza dağılır. Kan fışkırır, am*n içine girmesine izin verirken am*n onun aletini sıkar. İkiniz de utanarak homurdanırsınız ve utanmadan birbirinize bakarsınız.(?)
"Seni seviyorum." Dudaklarını öpüyor, dilini arıyor ve aletini nabız gibi atan am*nın içinde yavaşça hareket ettiriyor, "çok güzelsin bebeğim."
"mmh- M-Mikey.." dudakların -tekrar- onun dudaklarına ulaşmaya çalışıyor, "yine bebeğim..."
"Kahretsin." Parmakları kalçanı daha sıkı kavrıyor, "yine, ha?" Yalvarmanızla pen*sinin sertleştiğini hissedebilirsiniz.
"lütfen?♡"
🫣😵💫😳