PART-2

1K 40 36
                                    

özet: kravatından çekip onu öperseniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

özet: kravatından çekip onu öperseniz

İNUİ

Bas kulaklarınızda nabız gibi atıyordu ve müzik ya da bilmediğiniz arkadaşlarınızla yaptığınız çekimler olsun, kanınız yanıyormuş gibi hissetti. Bildiğin tek şey iyi hissettiğindi.

Vücudunu müziğe sallayarak, arkadaşın seni içine çekerken, onunla zamanında hareket ettirirken, diğer arkadaşların seni hevesle tezahürat ederken, şarkını tüm gücünle söyledin. Şarkı bittiğinde, herkes gülerek kadehlerini kaldırırken ikiniz de ayrıldınız.

Göz ucuyla, grubunuzun geri kalanının işgal ettiği salonu gördünüz ve arkadaşlarınıza hızlı bir nefes alacağınızı işaret ettiniz. Dans pistindeki kalabalığın arasından geçerek doğruca erkek arkadaşının oturduğu yere yöneldin. Yaklaştığınızda, gözlerinin çoktan üzerinizde olduğunu fark ettiniz. Sırıtarak kadife kanepenin arkasında durdun ve eğilirken ona sarıldın.

"Merhaba güzelim," dudaklarını kulağının yanında şarkı söylerken parmaklarının önünü keşfetmesine izin verdin. "Burada yalnız mısın?"sordun.

"Daha fazla kalmayacağım gibi görünüyor," diye kıkırdadı. Gezinen ellerinden birini kavrayarak, parmak boğumlarından bileğine tüylü öpücükler kondurdu ve sonra başını çevirerek kapaklı gözlerinle buluşturdu. "Yani, senin gibi güzel bir şey bana arkadaşlık etmek isterse?"

"Böyle çekici bir adama nasıl hayır diyebilirim?" kıkırdadın.

Kanepenin etrafında dönerken, Inui dudaklarında neşeyle seni izlerken tatlı zamanını geçirdiğinden emin oldun. Sonunda ona doğru ilerleyip iki yana açılmış bacaklarının arasında durduğunda, kendi sırıtışını daha fazla bastıramadın. Elinizi şefkatle yanağına koyduğunuzda, ellerinin kalçalarınızın uyluklarınızla birleştiği yerde durduğunu ve onları ıstırap verici bir şekilde yavaşça yukarı doğru çektiğini hissettiniz.

Sanki onun dokunuşu içinde bir ateş yakmış gibiydi, parmak uçlarının altından elektrik fışkırıyor ve siz onun adını iç çekerken omurganızda yukarı koşuyordu. Öne eğilip dizini onunkilerin arasına yerleştirerek parmaklarını onun kafa derisinin üzerinde gezdirdin ve parlak gözleri seninkilerle buluştuğunda saçlarını geriye ittin.

"Memnun musun?" diye sordu, ifadenizi incelerken samimi bir ses tonuyla.

Baş parmağını aşk tanrısının yayının üzerinde gezdirirken mırıldandın. "Evet. Ama şimdi seninle olduğum için daha da iyi."

"Bunu duymak güzel." Şaşkınlıkla bağırmanıza neden olan akıcı bir hareketle Inui sizi kucağına çekti, elleriniz kendinizi dengelemek için omzunda destek bulurken dizleriniz onun kalçasının her iki tarafını çerçeveledi. "Ben de sonunda bebeğime sahip olmanın tadını çıkarıyorum."

"Seıshu!" Üstünüzü yana ittikten sonra dudaklarını nabız noktanıza yapıştırırken tırnaklarınızı sırtına sapladınız. "Halkın içindeyiz!"

Tokyo Revengers Reader 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin