özet:aniden kucağına oturursanızSanzu
Pinknette işten yeni geldi. Her zamanki gibi huysuz bir ruh halindeydi, öfkeyle oflayıp ses çıkarıyordu, yerinde duramıyordu. Siz, sevgili eşi, onu neşelendirmeye çalıştınız ya da en azından endişelerini sizinle paylaşması için ikna etmeye çalıştınız, ama boşuna.
"Y/n, lütfen, beni rahat bırak. Moralim bozuk ve sadece dinlenmek istiyorum."
Ve ortak yatak odanıza girdi, iş kıyafetlerini çıkarmaya bile zahmet etmeden kendini yatağa attı ve uykuya daldı. O kadar kolay pes etmiyorsunuz ve bu gibi durumlarda tam olarak ne yapacağınızı biliyorsunuz. Onu bir saat kadar dinlenmeye bıraktın, ta ki sabrın tükenene kadar ve yatak odasına girdin, onu gördüğünde yüzünü buruşturdun, sana karşı bu kadar ısrarcı davranmasından hâlâ tuzluydu.
Yatağa dikkatlice yaklaştın, onu uyandırmamak için parmak uçlarında çarşafı çıkardın ve kendini rahat bir şekilde kasık bölgesine yerleştirdin. Gıdıklama saldırınızı başlatmaya hazırdınız, ama çok az şey biliyordunuz, çoktan uyanmıştı ve gözleri hızla açıldı, ince kolları aniden belinizi sardı ve kıçınıza sert bir şaplak attı.
"Sinir bozucu birisin, ha? İlgimi bu kadar çok mu istiyorsun? Artık tamamen sende.~" (saol askm)
RanSaatler geçti ve Ran hala odasından çıkmadı, parmakları o gün yakında kendisine verilen bir rapor defterinin üzerinde geziniyordu. Sessizce içeri girdin ve ona hazırlamanı istediği bir fincan kahve verdin. Dikkatini çekmek için omuzlarına masaj yapmaya başladın, parmaklarının kaslarını gevşetme şeklinden onu hafifçe inlettin. Ancak, bunun arkasındaki gerçek niyetinizi biliyordu.
"Şimdi değil canım, bunu bitirmem gerek."
"Ran, saatlerdir bu odadasın, dinlenmen ve bir şeyler yemen gerekiyor."
Adam sana baktı ve sözlerinden hoşlanmayarak tek kaşını kaldırdı. -Evet, evet, daha sonra... Kırgın bir nefes aldın, kollarını kavuşturdun ve sonra kendini onun kucağına koydun. Mor gözleri şaşkınlıkla açıldı ama dudakları hafif bir sırıtışla parlayarak boştaki elini uyluğunuza koydu ve hafifçe sıktı.