Tiše zaklepu na Ericovy otevřené dveře kanceláře.
"Teď tomu říkám den," řeknu, když odvrátí pohled od počítače.
"Dobře," přikývne, než se začne ušklíbat. "Dnes večer mám rande, jen abys věděl."
Vyvalím na něj oči. Jaké překvapení. Od té doby, co jsem si minulý týden stěžoval na hluk jeho známých, přiváděl každý večer domů ženy. Přísahám, že se mě snaží vyprovokovat.
"Díky za varování, ale dnes večer zůstanu u Uriáše," usměju se sladce.
Zvedne propíchnuté obočí.
"Oooh, konečně se přesuneme od Number Boye, že?" ušklíbne se.
"Ne, ty perv," odseknu. "Všichni se scházíme na skleničku u něj doma. Prostě jsem si myslel, že zůstat s Urim je bezpečnější než zůstat s Chrisem a Willem."
Třesu se při vzpomínce na ten zážitek.
Erikův úsměv se rozšiřuje. "Musíš se trochu uvolnit, Ztuhlý. Teď jsi neohrožený. Mít sex je normální."
Zavrtím hlavou. "Nemluvím o tom s tebou."
"Opravdu? Teď to vůbec nezní jako ta holka, která na mě křičela přes dveře mého bytu v jednu ráno."
"Drž hubu," odseknu, i když jen vlažně. Má tam pravdu.
Směje se.
"Jdi," řekne pak. "A užij si večer."
"Ty taky, myslím."
"Ale budu!" křičí za mnou. Jen znovu zavrtím hlavou a vydám se do svého bytu, abych se osprchoval a připravil se na své přátele.
Jako vždy jsem poslední, kdo dorazí.
"Neviděl jsem tě celý týden!" Christina si stěžuje, zatímco mě objímá.
"Jo, byl jsem zaneprázdněn," odpovídám. A unavený. Tak unavený.
Když mi Uriáš podává sklenici vína, svraští obočí.
"Vypadáš jako hovno, Trissy."
"Já vím," odpovím, než se zhluboka napiju. "Eric mě držel vzhůru posledních sedm nocí. Hádám, že ten chlap se nikdy nemůže nabažit."
Moji přátelé na mě šokovaně zírají a Čtyřka skutečně vyplivne svou whisky.
"You're sleeping with Eric?!" he yells and my eyes widen.
"Oh god, no!" I hastily reply. "No, no, no, no, no!"
I go ahead and tell them all about my neighbor's nightly activities with other women. Neither Zeke nor Four seem particularly surprised.
"But thank god," Four laughs afterward. "You had me worried for a moment."
I raise my eyebrows. "You are the last person on earth with a right to criticize me for something like that."
"But I hate Eric," is his explanation.
"And I hate Shauna," I shoot back. "No offense, Lynn."
"None taken," Lynn mumbles.
"Alright, this is heading in a totally wrong direction," Will finally interferes while Four and I glare at each other. "Four, with me. Uri, Zeke? Let's give the girls a few minutes."
I mouth a silent thank you in his direction before I take another sip of my wine.
"You know what?" I put the glass down on the coffee table. "I think I need some of that whiskey tonight."
YOU ARE READING
Stoupající
Ciencia FicciónI groan in pain when my back hits the mat. Eric is on top of me straddling my hips, his hands around my throat. "Break free," he commands and I groan again. / After initiation Tris starts her leadership training under Eric, leading to her and Four b...