Pis sürtük

78 5 0
                                    

Yine bu lanet olası evde bir sabaha uyandım. Acaba bugün neler olacak diye düşünmeye başladım yatağım sıcaktı,dışarıdan kuşların cıvıltıları geliyordu. Kulağa ne kadar da hoş geliyor değil mi? Bu arada benim adım Duru İzmir'de yaşıyorum. 17 yaşındayım ve ne kadar sevmesem de bir ailem var. Pek aile de denemez bence. Annem öldükten sonra, babam başka bir kadınla evlendi. Annemin bedenini bile göremedim. Yüzünün parçalandığını söylediler ve bana göstermediler. Babamın evlendiği kadından bir çocuğu var. Ve o kadınla evlendiğinden beri hayatım alt üst oldu. O çok kötü,acımasız ve zalim birisidir. Daha ne kadar bunlara dayanabilirim bilemiyorum. Ah olamaz işte yine başlıyoruz. Pislik kadın aşağıdan bana sesleniyor. Acaba bu kez napıcak çok merak ediyorum.Yavaşça aşağı indim babamla birlikte salonda oturuyorlardı. Babam beni yanına çağırdı ve bundan sonra lise hayatıma yatılı okulda devam etmemi istediğini söyledi. Birden dondum ve hiçbir şey söyleyemedim gözlerim dolmuştu. Annemden sonra hayatımdaki en değerli kişi babamdı ve o kadın babamı bana karşı dolduruyordu. Babam Duru beni duydun mu? Diye sordu. Evet ama neden diye bağırdım, bunu bana neden yapıyorsunuz diye ekledim. Gözlerimden yaşlar süzülüyordu. Üvey annen senin iyiliğini istiyor Duru dedi. Hepinizden nefret ediyorum diyerek koşarak odama çıktım. Şimdi napıcaktım yatılı okula gidemezdim, bunu gerçekten istemiyordum. Hemen Ömer'e mesaj attım ve olanları anlattım. Ömer benim en yakın arkadaşımdır o da liseyi İstanbul'da bir özel okulda okuyor. Ömer'in babası ve benim babam İzmir'de ki ünlü iş adamlarındandır. Ömer'den cevap geldiğinde panik yapmama mı ve sakin olmamı istedi. İstanbul'a benim yanıma gelebilirsin dedi. Ama bunu kimsenin bilmemesi gerekiyordu yani kısacası evden kaçıcaktım. Başka çarem yoktu. Ömer'de bana bir sahte kimlik ayarlıycaktı. Bu planı gerçekten sevmiştim. Önce hiçbir şey çaktırmadan aşağı indim ve babama biraz dışarı çıkıp hava alacağım dedim. İlk işim hemen bankaya gidip hesabımda ne kadar para varsa yarısını yanıma almak oldu. Daha sonra bir araba kiraladım 17 yaşında olmama rağmen arabayı verdiler çünkü o kocaman holdinglerin sahibi olan Fatih aydının kızıydım. Herneyse daha önceden araba kullanmayı bildiğim için rahattım....

Benim hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin