Uyanış

43 4 0
                                    

Kendime gelmeye başladığımda valizim ve ben bir yolun kenarındaydık ve arabada yoktu. Allah kahretsin! İyilik yapayım dedim dolandırıldım. Bir bu eksikti zaten tam oldu. Ömeri aramak için telefonumu çıkardığım da beni yaklaşık 30 kez aramış zaten,çok merak etmiş olmalı. hemen Ömeri geri aradım sesi bayağı endişeliydi "Nerdesin sen kızım" diye açtı telefonu,olanları anlattım ve "olduğun yerde bekle gelip alacağım" diye çemkirdi. Herife bak sanki ben bilerek çaldırdım arabayı. Yolun kenarına oturup Ömeri beklemeye koyuldum yaklaşık 1-1.30 saat sonra felen geldi zaten. Ömer arabadan iner inmez koşup sarıldım, o kadar çok özlemiştim ki ömere sarılmam herşeyi unutturmuştu küçüklüğümden beri beni yanlız bırakmayan tek dostumdu o benim ne zaman başım belaya girse beni kurtarırdı. Ömere sarılmaya ara verdikten sonra " Hoşgeldin cadı" dedi. cadı mı? Ben şimdi cadı mıyım? Kimse üvey annem olan sürtüğün eline su dökemez! Dedim. "kızma canım şaka da mı yapmayalım hadi atlada bir an önce gidelim yokluğunu fark etmişlerdir" diye ekledi. arabaya atladık , çokta yorgundum sızıp kalmışım Ömer'in beni sarsmasıyla uyandım. " Geldik Duru hadii toparlan" diye konuşmaya başladı. Araban indim büyük 2 katlı bir ev karşımda duruyordu hadi oyanlanmadan içeri gir ben valizini alıp geliyorum dedi. evin dışı beyazdı üzeri ağaç kaplamaydı çok hoş ve sade bir görüntüsü vardı. Şimdiden ısınmıştım bu eve. Ömerle birlikte içeri girdik. Evet Duru hanım artık burdasınız ve yeni bir hayatınız başlıycak. Al bakalım bu yeni kimliğin artık Duru değil Defne Atahan alışsan iyi edersin. Okul hayatında artık bu adı kullanıcaksın. Şimdi yukarı çık ve üstünü değiştir bişeyler atıştırmaya gidelim dedi. Hemen yukarı çıktım tuvalete girip elimi yüzümü yıkadın sonra odaya geçip bavulumu açtım. İçinden en sevdiğim açık renkli kotumu çıkardım. Hava o kadar da iyi değildi, her an yağmur başlayacak gibi duruyordu o yüzden sıkı giyinmeye karar verdim kotumu giydikten sonra üzerime yarım polarımı giydim ve yanıma da kabanımı aldım saçımı güzel bir at kuyruğu yapıp aşağı indim. Aşağı indiğimde Ömer uzun bir ıslık çaldı. yanaklarım kızarmış olmalıydı abartma şapşal hadi gidelim yoksa birazdan açlıktan seni kemirebilirim dedim...

Benim hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin