Kaçış

53 2 0
                                    

Eve döndüğüm de babam ve pislik evde yoklardı. Aslında bu benimde işime gelmişti hemen yukarı odama çıktım valizimi çıkardım. Hızlıca sevdiğim ve bana lazım olacak kıyafetlerimi yerleştirmeye başladım. Gidiyordum işte doğduğum,büyüdüğüm şehiri terk ediyordum ama mecburdum başka çarem yoktu valizime bi kaç eşya daha koydum son olarak annem ölmeden önce ailecek çekildiğimiz bir fotoraf vardı onuda yanıma aldım. Ve valizimin ağzını kapattım sabaha karşı merkez'e park ettiğim arabama binip buralardan gidecektim kendime yeni bir hayat ve yeni bir düzen kurmaya gidiyordum. Valizimi dolabın içine sakladım ve yatağımın içine girdim. Kapı sesi duydum babamlar gelmişti.Gülüşerek eve girdiklerini duyabiliyordum ve bu cidden canımı yakıyordu.Annemi özlüyordum hemde çok fazla özlüyordum. Bunları düşünürken gözlerimden yaşlar düştü. Hayat benden bir yanımı almıştı, meleğimi benden almıştı. Zordu çok zordu ama annem benim her zaman cesaretli ve iyi kalpli biri olmamı isterdi ve öyle bir insan olduğumu söylerdi sırf annem için bunlara dayanmayacağım. biraz kestirmeye karar verdim. Uyandığım da saat 03.30'tu Ömer'e ben yol'a çıkıyorum diye mesaj attım. Dolaptan valizimi çıkardım. Son bir kez odama döndüm baktım ve yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladım. Herkes uyuyordu. Bu benim fazlasıyla işime geldi ve kapıdan sessizce çıktım. Merkez'e doğru ilerlemeye başladım. Arabama ulaşmıştım sonunda. Valizimi bagaja yerleştirdim ve sürücü koltuğuna geçtim kemerimi bağladım ve işte yolculuk başlıyordu. İzmir'in çıkışına geldiğimde Ömer'den mesaj geldi "izmit yoluna geldiğinde haber ver fıstık seni ordan alacağım" yazıyordu. " Peki canım" diye yanıt verdim. izmite yaklaştığımda saat 13.15 felendi yolda kalmış otostop çeken birilerini gördüm yavaşça yanaştım. "Lütfen yardım edin İzmit tarafına gidiyoruz. Annemiz hastalandı onun yanına yetişmemiz gerek" dedi normalde arabaya almazdım ama ANNE söz konusu olunca dayanamadım ve atlayın dedim. Erkek olan öne bayan ise arkaya oturdu yolda giderken kızın arkada bişeyler yaptığını farkettim sonra birden hareketsizleşti öndeki erkeğe doğru kenardan bişey uzattı ama göremedim beyaz bişeydi sonra bi ara yüzüme doğru bişeyin uzandığını gördüm ve birden bayıldım...

Benim hikayemHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin