Ömer gayet güzel bir restorant'a getirmişti beni manzarası boğaza bakıyordu. İstanbul'u ne kadar çok özlediğimi şimdi anlıyorum havası,suyu,manzarası bu şehir içimi aydınlatıyordu. Garson menüleri getirdiğinde hiç bakmadan direk güveçte karides diye atladım. Ömer birden güldü. Ne yani acıktıysam nolmuş? Her insan acıkır o kadar macera yaşadım bırakta acıkıyım. diye içimden söylendim dışa doğru ömere sadece pis bir bakış atabildim dua et garson yanımızdaydı. Garson yanımızdan ayrıldıktan sonra Ömer söze atıldı. Şimdi yarın ilk işimiz seni benim okuluma kayıt ettirmek olucak. Okula kaldığın yerden devam ediceksin o evde senin,benden sana hoşgeldin hediyesi diyerek sevimli bir gülüş attı. Ömer bunu kabul edemem diye atıldım. fiyatı neyse vereceğim bu kadar şeye katlanıyorsun zaten. "İtiraz istemiyorum Duru hanım pardon Defne hanım demeliyim bende bu yeni adına alışsam iyi olur cadı" bu çocuk sinirlerimi bozuyordu. "Bu arada bir kaç gün yanında kalacağım yeni bir hayata başlıyorsun her zaman herşeye karşı yanındayım başımın belası dedi." Her ne kadar sinirlerimi bozsada en yakın arkadaşım,dostumdu o benim. Yemeklerimizi bitirdikten sonra sahilde yürümeye başladık. Ömer hemen lafa atıldı "eee ne zamandır görüşmüyoduk ne var ne yok erkek arkadaşın var mı cadı diye sordu."hayatımda sadece 1 defa biriyle çıkmıştım onun sonuda berbattı. Ömer'e hayır yok senin var mı? Diye ekledim. Var yarın ilk işim sizi tanıştırmak olucak zaten dedi. Sevinmiştim Ömerin mutlu olması hoşuma gidiyordu kızı çok sevdiği gözlerinden belliydi zaten. Ömerin açık kumral sarıya baya yakın renkte saçları vardı , gözleri koyu kahverengi. boyu 1.80 civarlarında,fit şekilli bir vücudu vardı. Kızların gayet yakışıklı bulduğu bir erkek tipinin çoğu Ömerde vardı. herneyse ömer'e yorulduğumu ve gitmemizi istediğimi söyledim hemen arabaya binerek evin yolunu tuttuk. Eve geldiğimizde direk kanepeye atlayarak uzandım. Ömer direk "pis şey hemen banyoya oradan sonrada yatağa yarın uzun bir gün olucak gözlerin şiş bir şekilde yeni okuluna başlamak istemezsin umarım ve sana iyi geceler" diyerek beni sepetledi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim hikayem
RomanceBabası çok zengin olan Duru'nun annesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenmesi sonucu Duru'nun hayatının alt üst olması. Yeni ve romantik bir hayatının başlamasının değişik ve heyecanlı hikayesi