Sabah'ın altısında Ömer'in alarmı ile uyandım. İyi bir uyku çekmiştim Ömer nerde diye düşünürken birden kapı çaldı. Aşağı inip delikten baktım gelen Ömerdi elinde de bir poşet vardı. Hemen kapıyı açtım. Al bakalım yeni okul kıyafetin diyerek elime tutuşturdu" Hadi çabuk giyinde çıkalım bugün çok yoğun bir gün olacak"dedi. Teşekkür edip koşarak yukarı çıktım banyoya girip dişlerimi fırçaladım, elimi yüzümü yıkadım. Ve hemen odama geçtim torbadan eşyaları çıkardım içinde mini bir siyah etek üstüne ise açık mavi bir lacoste tişört vardı uyumu beğenmiştim o kadar da kötü bir forma değildi hemen valizimden dizime kadar uzanan yarım çoraplarımı çıkardım ve giydim. Üzerine de etek ve tişörtümü geçirdim. Hızlıca aynanın karşına geçip saçlarımı taradım. Şekillendirici kremle saçlarımın uçlarını dalgalandırdım. üzerime siyah bir polar aldım, altıma da bordo renkte vanslarımı giydikten sonra hazırdım. Vakit kaybetmeden aşağı indim. Ömer beni baştan aşağı süzdü "işte benim kızım hadi atla gidiyoruz yapıcak çok işimiz var "dedi. Arabaya bindik okul Beşiktaş taraflarında bir yerdeymiş. arabadan indiğimizde eski yapılı kocaman bir bina,karşısı da hemen denize bakıyordu, gerçekten güzel bir okula benziyordu okulun kapısından içeriye girdik. Ömer kapımı açtı ve arabadan indik. Bahçede herkes bize bakıyordu sanki.belli etmemeye çalışsam da utanmıştım burada Ömerden başka kimseyi tanımıyordum. "Bizim çocuklar bahçede Defne sen içeri geç ben hemen döneceğim "dedi. Kafamı sallıyarak onay verdim. Bu neydi şimdi? Ben bu okulda kaybolurum? Sütunlara bak kocaman kocaman, neymiş bizim çocuklar ordaymış sonra konuşsan ölürsün sanki diye söylendim. Okulun bir köşesinde beklemeye başladım. merdivenlerin başında bir çocuk vardı ve sanki bana bakıyordu, gözlerini üzerimde hissedebiliyordum. Dağınık siyah saçları vardı,vücudu gayet da iyiydi. Ben burda daha çok kızarmadan Ömer gelseydi çok iyi olurdu derken kapıdan içeri girdi hadi bakalım müdürün yanına, kaydını yaptıralım dedi. Koridorda ilerlerken arkamızdan birinin geldiğini hisseder gibi oldum....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim hikayem
RomanceBabası çok zengin olan Duru'nun annesi öldükten sonra babasının başka bir kadınla evlenmesi sonucu Duru'nun hayatının alt üst olması. Yeni ve romantik bir hayatının başlamasının değişik ve heyecanlı hikayesi