Bölüm -3

3.6K 366 161
                                    

Hyunjin odasındaki büyük mantar panonun önüne geçti ve planını gözden geçirdi.

Yapacağı şey şuydu; önce normal bir fan olarak konseri izleyecekti. Fakat bu sefer sahne arkasına en yakın yerden izleyecekti. Konser bitiminde Felix'i sahne arkasında yakalayacak ve ona bir hediye vermek istediğini söyleyecekti. Tabi bu esnada kameraların görüş açısının dışında olmalıydı. Bir şekilde hiçbir kameranın olmadığı bir yere Felix'i çekmeli yada direkt kameraların olmadığı bir yerde onu yakalamalıydı. Sonra korumaları devreye giriyordu. Felix'i bayıltacak ve onu evinde bulunan kendisi ve bir kaç koruması dışında kimsenin bilmediği yerin altındaki bodrumda misafir edecekti.

Yine de yakalanma riski hâlâ çok fazlaydı. Bu çocuğun arkasında koskoca bir şirket vardı. Ama parasını kullanarak şirketi bir şekilde susturabileceğini umuyordu.

Ayrıca hiçbir fanın da onları görmemesi lazımdı. Felix'in kaçırıldığını kimse bilmemeliydi. Şirketinin bu konuda sessiz kalacağına emindi. Eğer Felix bulunursa parasını devreye sokacaktı.

Ayrıca evin güvenlik duvarını en üst düzeye çıkartmıştı. Bodrum katını en kusursuz şekilde gizlemişti. Her şey sorunsuz görünüyordu. Geriye tek yapması gereken yarın ki konseri beklemek ve sonra Felix'e sahip olmaktı.

Kapısı çaldı.

"Gir."

"Efendim emrettiğiniz gibi evin bodrum katı en pahalı ürünlerle en rahat şekilde dizayn edildi. Beş kez kontrol ettim. Hiçbir eksik yok."

"Teşekkür ederim Max. Konser yarın. Felix'in kaçırıldığını kimse bilmemeli. Buna hazır mısın?"

Max derin bir nefes verdi.

"Hazırım efendim."

"Güzel. Her şeyin kusursuz olması gerekiyor. En ufacık bir açıkta neler olacak tahmin edebiliyorsundur."

"Evet efendim. Her şey tam istediğiniz gibi en kusursuz şekilde ayarlandı. Koruması sayısı iki katına çıkarıldı. Güvenlik duvarı olabilecek en üst düzeyde arttırıldı. Eğer Felix'i getirmeyi başarırsak burada bulunması imkansız. Tek sorun onu getirmemiz olacak zaten."

"Biliyorum. Bu yüzden en çok o kısımda dikkat etmeliyiz. Hiçbir kamera ve hiçbir fan olmadığına emin olduğumuz zaman planı devreye sokacağız. En ufak hata da karakolu boylarız."

"Efendim emin misiniz?"

Hyunjin panonun tam ortasındaki Felix'e baktı ve gülümsedi.

"Hemde hiç emin olmadığım kadar eminim. Felix benim olacak."

Fan | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin