Bölüm -16

2.4K 260 195
                                    

Felix şarkıyı bitirdi. Durduğu gibi gözleri direkt Hyunjin'in olduğu tarafa döndü ama orada yoktu. Kaşlarını çattı. Nereye gitmişti bu çocuk?

Sahnenin arkasından menajeri koşar adımlarla çıktı. Felix kadına döndü.

"Felix Bey ani bir gelişme oldu. Hyunjin Bey sizinle birlikte sahneye çıkacak."

Felix'in gözleri kocaman açıldı.

"Ne?"

"Çok ısrar etti ve tüm suçu üstleneceğini söyledi. Eğer onay verirseniz bir sonraki şarkıyı onunla birlikte söyleyeceksiniz."

Felix kısa bir an düşündü. Ama bu düşünme tamamen boşunaydı. Vereceği cevabı biliyordu.

"Tamam gelsin."

Menajeri kafasını salladı ve tekrar hızlıca sahne arkasına döndü.

Felix meraklı kalabalığa baktı ve gülümsedi.

"Bu gün özel bir konuğumuz var. Bir sonraki şarkıyı onunla birlikte söyleyeceğiz."

Kalabalıktan şaşkın sesler ve alkışlar koptu. Kısa bir süre sonra bite me şarkısının melodisi başladı.

Sahneye o giriş yaptı. Hyunjin.

Seyircilerden yuhlama ve alkış gibi bir sürü karışık ses yükseldi.

Hyunjin her şey normalmiş gibi Felix'in yanında yerini aldı ve şarkıya başladı.

"It's you and me in this world, 내게로 다시 와, tie me
날 구원할 거라면, just come kiss me and bite me (oh, babe)"

Şarkıyı Felix devam ettirdi. Bir yandan da mükemmel bir uyumla dans ediyorlardı.

"혈관 속 memory, 널 찾던 내 세포는 scream
이젠 알아, what I had to be? 운명은 우릴 다시 발견했지
Got me bad, bad, bad, 나를 괴롭힌 뭔갈 찾아 헤매는 dreams
떠올랐어, when you next to me, 잠시 잊혀진 나의 이름이"

Nakarat kısmını birlikte söylediler.

"(Oh, my, oh, my God)
This blood's pumpin' crazy
(Oh, my, oh, my God)
Cause I know you'll save me"

Şarkının devamında ikisi de birbirlerine derin bir şekilde bakmaya ve dansı birbirlerini izleyerek yapmaya başladılar.

"Come here and get some (some), 남겨줘 on my neck
네 거란 증거 (거), just come over and bite me
Come here and get some (some), 널 찬미할 sidekick
그게 내 숙명 (명), just come over and bite me"

Dansın iki kişilik kısmı gelince ikisi de birbirlerine gülümsediler.

İki kişilik kısma başlayınca kalabalıktan büyük bir alkış yükseldi. İkisi birbirlerini resmen tamamlıyorlardı. Mükemmel bir uyumla dans ediyorlardı.

Dudakları kareografi gereği çok fazla yaklaşmıştı. Birbirlerine bir nefes kadar yakınlardı.

İkisi de duraksadı. Hyunjin bir anda Felix'in dudaklarına yapıştı.

Felix durumu hiç garipsemedi ve arkalarında bulunan kalabalık yokmuşcasına açlıkla birbirlerini öpmeye başladılar.

Kalabalıktan birbiriyle karışan sesler geliyordu ama ikisi de duymuyor gibilerdi.

Tutku dolu öpüşmelerini bir anda onları ayıran güvenlik görevlileri bozdu.

İkisi de nefes nefese ayrıldılar.

Felix gülümsedi.

"Sanırım şirketten atılacağım."

"Seni attırmamak için elimden geleni yapacağım."

Hyunjin Felix'le göz temasını bozmadan sahneden indi.

Felix seyircilere döndü.

"Geldiğiniz için teşekkür ederim millet. Bu günlük bu kadardı. Bir sonraki konserde görüşmek üzere."

Fan | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin