Bölüm -15

2.4K 268 110
                                    

Bu konser için ayrı bir heyecanlıydı. Kısa bir süre konuşmuş olsalar da Hyunjin bu kısa sürede iyice Felix'e bağlanmıştı.

Sahne ışıkları söndü. Felix çıkıyordu.

Şarkı başladı ve Felix sahneye giriş yaptı.

Hyunjin Felix'in onu görmesini umuyordu. Eğer idol olursa belki bir şansları olabilirdi.

Felix sahneye çıkıp şarkıyı söylemeye başladı. İlk başta Hyunjin'i fark etmedi ama onun da gözü seyircilerin içinde Hyunjin'i arıyordu.

Kısa bir süre sonra gözleri Hyunjin'in üstünde durdu.

Birbirlerine o kadar derin ve anlamlı bakmışlardı ki ikisi de bu bakışmayı hayatları boyunca unutmayacaktı.

Felix gülümsedi ve gözlerini Hyunjin'den ayırıp performansına devam etti.

Hyunjin o an anlık kararla büyük bir risk aldı ve sahne arkasına doğru yürümeye başladı.

Güvenlik görevlilerinin önünde durdu. Bu sefer bir şey yapmasına gerek kalmadan onun için yol vermişlerdi.

Hyunjin sahne arkasına giriş yaptı.

Bir süre etrafa bakınarak gezindi. Bir görevli bulması gerekiyordu.

Odaların birinden bir kadın çıktı.

"Pardon bakar mısınız?"

"Buyrun Hyunjin Bey."

Hyunjin ismini bilmesini garipsemişti ama muhtemelen Felix söylediği için ismini biliyorlardı.

"Siz Felix'in hangi çalışanı oluyorsunuz?"

"Menajeriyim."

"Sizden bir rica da bulunabilir miyim?"

"Buyurun."

"Felix ile birlikte sahneye çıkmak istiyorum."

Kadın ilk başta dondu kaldı ve ne cevap vereceğini bilemedi.

"Hyunjin Bey bu mümkün değil."

"Ufak bir istisna yapamaz mısınız?"

Kadın sıkıntılı bir nefes aldı.

"Ayarlamaya çalışırım."

"Bir de ben çıktığım zaman Enhypen - Bite Me çalmasını istiyorum."

"Şirketin buna müsade edeceğini sanmıyorum."

"O zaman şirkette ben sahneye çıktığım zaman öğrenir."

"Bu Felix Bey'in büyük bir ceza almasına sebep olabilir."

Hyunjin bu cümleyle bir an duraksadı. Ama hayır, şu an kimse ona bu konuda engel olamazdı.

"O zaman beni şirket sahibine götürürsünüz tüm suçu olduğu gibi ben üstlenirim"

Kadın stresten soğuk soğuk terliyordu. Anlaşılan bunu yaparsa kendisi de ceza alacaktı.

"Hepinizin suçunu üstlenirim. Hiçbirinizin ceza almaması için gerekirse rüşvet veririm."

"Peki ayarlamaya çalışacağım. Lütfen benimle gelin."

Kadın koridorda ilerlemeye başladı. Hyunjin'de onun peşinden ilerledi.

Fan | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin