Bölüm -22

2.2K 245 51
                                    

Hyunjin Felix'i yolcu etmek için onunla birlikte kapıya kadar gelmişti.

"Oda turun nasıldı?"

Hyunjin sırıtarak Felix'in dudaklarına baktı.

"Keyifli."

"Çapkın şey."

Felix kapıyı açtı ve dışarı çıktı. Felix'in Hyunjin'in odasından çıktığını görenler tabiki anında onlara dikkat kesilmişti.

Hyunjin Felix'in saçlarının karışık ve üstünün başının dağınık olduğunu fark etti. Az önce öpüştüklerini ele veriyordu.

"Oda turu için teşekkür ederim Felix."

"Bulamadığın bir şey olursa beni odana çağır."

Hyunjin etraftakilere göz gezdirdi ve tekrar Felix'e döndü.

"Çağıracağım."

Felix gülümsedi ve ona bakan onlarca gözü aldırmadan kendi odasına doğru yürümeye başladı.

Hyunjin başını gülerek iki yana salladı ve kapıyı kapatıp içeriye girdi.

(Kısa tutucam bu yüzden direkt bir hafta sonrasına gidiyoruz)

Bir hafta sonra

Hyunjin gerginlikle çıkış yapıp yapamayacağının belirlenmesini bekliyordu.

Onu puanlayan jüri üyeleri birbirlerine onaylayan bakışlar attılar. Sözü JYP devraldı.

"Dansın ve sesin bir idol için son derece uygun ve kusursuz. En kısa zamanda çıkış yapacaksın. Bir grupla birlikte."

Hyunjin heyecanla başını salladı.

"Grubun iki kişilik olacak. Felix ile grup olacaksın."

Hyunjin şok içinde gözlerini kocaman açtı. Pekala bunu beklemiyordu.

"S-siz ciddi misiniz?"

"Aslında senin solo idolü olmanı olanlıyorduk ama Felix bizden özel olarak istedi. Bu fikir bize mantıklı gelince kabul ettik."

Hyunjin köşede onu izleyen Felix'e, sevgilisine ve yeni grup üyesine baktı.

Felix gülümsedi ve başını salladı.

Hyunjin dolu gözlerle jüriye döndü.

"Ben ne diyeceğimi bilemiyorum sadece çok teşekkür ederim."

"Tanıtımını çıkacağın ilk konserde yapmayı düşünüyoruz. Yani Lee Felix'in yanındaki yeni idol onları epey şaşırtacak."

Hyunjin hevesle başını salladı.

"Gerçekten iyisin. İlk konserin iki hafta sonra. Felix ile çalışmalara bu günden itibaren başlayacaksınız. Çıkışını ikinizin çıkaracağı yeni şarkı ile yapacaksın ve konserde bu şarkıyı söyleyerek tanıtılacaksın. Şarkınız şirket tarafından yazıldı ve kareografiniz hazır. Size hazırlanmak kalıyor."

Hyunjin'in gözünden bir damla yaş düştü.

"Teşekkür ederim."

"Odanda bir saat kadar dinlenebilirsin. Sonra şarkıyı kayıt alacağız. Sıkı çalışman gereken iki hafta seni bekliyor."

Fan | HYUNLIXHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin