Hyunjin eve gelir gelmez kendini yatağa attı. Hemen sosyal medyayı kontrol etmesi gerekiyordu.
Tiktoka girdiği gibi karşısına ilk çıkan video Felix ve kendisinin konserdeki dansı ve öpüşmesiydi. Derin bir nefes aldı ve yorumlara girdi.
Antilerin ve linçleyenlerin azaldığını görünce gerçekten rahatlamıştı. Evet hâlâ kötü yorumlar vardı ama onları destekleyen hatta Felix'in yeni ilişkisi için heyecanlanıp edit yapanlar da vardı.
Alttaki video onlara yapılmış bir editti. Gülümseyerek yorumlara girdi.
Tanrım gerçekten çok uyumlular.
Felix'i ne kadar kıskanmış olsam da civcivimizin mutluluğu için sevindim.
Sahnede bir anda öpüşmeye başlamaları fazla ahlaksız. Çocuk izliyor bunları.
Çok tatlılar sanırım yeni shipim.
Gerçekten iğrenç 🤮🤮🤮🤮.
Linçleyenler iyi mi? İkisi de reşit bireyler ve ne isterse yaparlar 10 yaşındaki veletler onları eleştiremez. Herkesin içinde öpüşmelerini bende doğru bulmadım ama yargılama hakkım yok. Umarım mutlu olurlar onlar adına sevindim.
Kötü yorumlar ne kadar moralini bozmuş olsa da iyi yorumların olması da güzeldi. Onları destekleyen insanların olması onu mutlu etmişti.
Üste WhatsApp'tan bir bildirim düştü.
*My Love ♡ size yeni bir mesaj gönderdi*
Hyunjin heyecanla ve istemsizce gülümseyerek mesaja tıkladı.
My Love ♡
Telefonumu alacaklar ve seninle konuşmam yasaklanacak. Haber vermek istedim bir daha ne zaman konuşur yada görüşürüz bilmiyorum. Seni sevdiğimi sakın unutma. Bana hayatımın en güzel konserini yaşattın.Hyunjin'in Felix onun yüzünden ceza aldığı için morali bozulmuştu.
Ama Felix'in bilmediği ufak bir şey vardı; Hyunjin Pazartesi günü onunla aynı şirkette çalışmaya başlayacaktı.
Bunu Felix'e hemen söylemek yerine ona ufak bir sürpriz yapmak istedi.
Siz
Ceza almana sebep olduğum için özür dilerim Yongbok. Seni seviyorum. Umarım en kısa zamanda tekrar görüşebiliriz.Tek tik.
İki tik olması için ekrana umutla baksa da mesaj karşı tarafa iletilmedi ve tek tik olarak kaldı.
Yine de moralini bozmayacaktı. Sonuçta onunla aynı şirkette idol olabilir hatta onunla birlikte tekrar şarkı söyleyip dans edebilirdi. Bu düşünce onu gülümsetti.
Tekrar tiktoka girdi ve gündemde en başa oturmanın keyfini çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fan | HYUNLIX
FanficFelix ünlü bir solo kpop şarkıcısıdır. Hyunjin ise onun takıntılı zengin hayranı. Hyunjin Felix'in hiçbir konserini ve fan buluşmasını asla kaçırmaz ve her konserde en ön sıraya oturur, her fan buluşmasında ona pahalı hediyeler verirdi. Yine de artı...