"Ya ama hyung lütfen"
"Olmaz jimin hayır"
"Bir kere lütfen söz çok içmicem hem kalabalık olcaz tek te değilim"
"Kimler geliyor"
"Ben,hyunjin,felix,jin ve yoongi hyung"
"Bir saat jimin duydun mu beni"
"Sen abilerin birtanesisin tamam söz bir saat sonra seni arar gelip beni alırsın bir bardakta olsa içiçeğim için alkollü olucam motor kullanamam o yüzden"
"Tamam ben gelir alırım seni küçük yaramaz"
"Ya bak bana şöyle deme nerem küçük veya yaramazım ben ya"
"Israr etsende sen benim küçük yaramazımsın neyse ben çıkıyorum şirkete geçiçem babamın yanına"
"Tamam hyung babama selam söyle bende okula gidicem şimdi"
"Gel bırakayım seni"
"Yok hayır motorumla gidicem sen git geç kalma hyung hadi ben kaçtımm seni seviyorum"
"Bende seni seviyorum ufaklık"
"Son kelimeyi duymamazlıktan geliyorum görüşürüz."
Abim şirkete giderken bende okula gitmek için yola koyuldum.Ve ben kimmiyim ben Kim Jimin 22 yaşında iç mimarlık okuyan bir öğrenciyim abim Kim Taehyung 25 yaşında Kim Holding te babama yardım edip çalışıyor arada bende giderim ama babam bir şey yapmama izin vermez odasında çıkana kadar oturmamı ister bende tamam diyip işleri bitene kadar beklerim onları işte arada arkadaşlarımla dışarı çıkarım arkadaşlarım hyunjin,felix, jin ve yoongi hyung hyunjin, felix ve ben aynı yaştayız yoongi ve jin hyung 24 yaşındalar.
Neyse işte beni tanıdınız şimdi hikayeye geri dönelim nerde kalmıştık okula gidiyorum.
Okula gelince motoru park edip sınıfa çıktım.Sınıfa girdiğim gibi bir çift kol bana sarıldı.
"Chimm seni çok özledimm okullar iyiki açıldı yoksa nerde görcem seni muahh"
Hyunjin gelip bana sarılıp öperken konuştum" Bende çok özledim ne yapayım abim çok sıkı akşam için bile bir saatlik izin aldım zar zor "diyip bende onu öptüm"
"Zaten beni özleyen yok ben neyim ki hıh"
"Sen kim misin sen benim en en en yakın arkadaşım felixsin nasıl özlemem seni gel buraya"onu çağırmam ile hemen gelip sarıldı bende ona karşılık verdim sonra hoca geldiği için ayrılıp yerlerimize oturduk.
Dersler, teneffüs derken çıkış saatimiz geldi. Felixle hyunjin arabayla bende motorla evlere dağıldık hazırlanmaya.
Sonunda eve geldiğimde kapılar açıldı motoru evin önüne park edip hızlıca hazırlanmaya odama gittim.
Odası
Kıyafet bölümü
Ve Kim ailesinin evi
Son olarak Jimin'in asil motoru
Evet yine ben ve yine bir fic umarım seversiniz azcık kaoslu bir şey yapmak istiyorum severek okursunuz umarım yorum ve oy atmayı unutmayın sizi seviyorum💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quiero que seas mía
Fanfiction"Quiero que seas mia" Mpreg Jikook Minkook Başlangıç tarihi:26/07/2023