Jungkook'un ağızından
Bay Kim'in davet ettiği partiye gelmiştik,
araban indik ve zile bastım bir iki kere çalışın ardından bir kadın kapıyı açtı ve geri çekilip"buyrun efendim hoşgeldiniz"dedi.Babam selam verip içeri adımladı bende onu takip ediyordum parti olan kısma geldiğimizde Bay Kim'le babam birbirlerini
görünce selamlaşıp bir masaya geçtiler bende etrafa bakınırken kafamı köşeye çevirmem ile yutkunmam bir olmuştu neden mi çünküçünkü bay kim'in oğlu jimin karşımda öyle sexy duruyordu ki.Ne yapacağımı şaşırmış öylece bakmaya devam etmiştim,üstündeki bakışları fark
etmiş olucak ki bana doğru dönüp selam verdi elimde ki içki bardağını hafif havaya kaldırıp selamına karşılık verdim.İlerleyen saatlerde yanına 4 kişi geldi ve gülüşüp konuşuyordular,bense jimin her güldüğünde içimde anlandıramadığım bir sinir oluşuyordu daha fazla onlara bakmamak için kafamı çevirip içki mi tazeledim arkamı dönünce gördüğüm görüntüye daha fazla dayanamayıp ona doğru ilerledim.Ne mi gördüm yanında ki 4 kişi içinden jiminden uzun sarı saçlı biri(felix o) ellerini jimin'in beline sarmış jiminde ellerini boynuna sarmış dans ediyordular.
Yanlarına ilerleyip konuşmaya başladım.
"İzninizle ortağımla dans edebilir miyim"
Sarışın olan jimin'in kulağına eğilmiş bir şey söyleyip gitmişti.O gittiği gibi ellerimi
ince bele sarıp kendime çektim."Merhaba Bay Kim"
"Merhaba Bay Jeon"
"Bence bu kadar resmiyete gerek yok Jungkook de lütfen"
"P-peki jungkook sende jimin de"
"Anlaştığımıza sevindim jimin nasılsa daha çok beraber olucaz yani ortak olduk ya"
Dediğimle hafif gülmüş omuzlarıma koyduğu ellerini alıp boynuma sardım ve tekrar belinden tutup kendime çektim.
"Mükemmel görünüyorsun jimin"
"T-teşekkür ederim sende çok iyi görünüyorsun jungkook"
"Rica ederim o senin güzelliğin"
Biraz daha yaklaşıp yüzlerimizi aynı hizaya getirdim eğilip kulağına
"Dudakların çok güzel günaha bir davet gibi beni sana çekiyorlar"dedim kafamı çekicektim ki burnuma gelen o muhteşem koku ile boynuna yaklaşıp ıslak bir öpücük kondurdum ve ellerime hapsolmuş bedenin titrediğine an be an şahit oldum.
Hoşuma gittiği için bir daha öpücüktim ki
abisinin seslenmesi ile kafasını o tarafa çevirip konuştu"E-efedindim abi"
Kekelemsenine sırıtıp daha çok kendime çektim.
"Hadi babam konuşmaya başlıcak gelin sizde jeon bey'le"
Tamam dedi ve bana döndü "gitmemiz gerek"kulağına eğilip" Tamam gidelim bir dahaki sefere o dudakların tadına bakıcam"
Belini serbest bıraktığım gibi koşturarak abisinin yanına gitti bende peşinden sırıtarak ilerledim ve babamın yanına gittim.Bay Kim konuşmaya başlamış şirketi bırakıcağını ve yeni patronların oğulları olduğunu söylerken kafamı Jimin'in olduğu yere döndürdüm bana baktığını görünce sırıtıp göz kırptım beni görünce kafasını başka tarafa çevirdi.
Bu gün de böyle bakışmalar ve ufak temaslarla bitti,babamla eve gelince odama çıktım kısa bir duş alıp üstüme rahat şeyler giyip yatağıma uzandım ve jimini düşünmeye başladım.Ona hissetiğim şey aşk olamaz dı bu kadar kısa bir sürede ama hoşlantı hayranlık gibi bir şey olabilir di.
(Irmak-İlerde sen aşık olda ben seni o zaman görücem)Böyle böyle düşüne düşüne uyumuş kalmışım.
Jeon'ların evi araba yok farzedin
Partide Jungkook'un giydiği kıyafet jin'le namjoon'u görmeyin please
Ve gecenin muhteşemi Kim Jimin
Evet sonunda yeni bölüm geldi umarım hoşunuza gider sizi seviyorum oy be yorum atmayı unutmayın bir sonraki bölümde görüşmek üzere💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quiero que seas mía
Fanfiction"Quiero que seas mia" Mpreg Jikook Minkook Başlangıç tarihi:26/07/2023