two

391 42 12
                                    

Evden hazırlanıp çıktım şöföre gideceğimiz yeri söyledim ve telefonuma girip bizimkilere mesaj attım.

                 Felix ve diğer salaklar

                                                                 Mochi🐣
                                 Ben çıktım siz nerdesiniz?
Felix-hyunjin
Bizde çıktık yoldayız.

Jin hyung
Ben geldim sizi bekliyorum.

Yoongi hyung
5 dakikaya ordayım bende
Sizde hızlı gelin.

                                                                 Mochi🐣
   Tamam yaklaştım zaten birazdan ordayım

Felix
Yoongi hyung biz geldik hyunjinle siz nerdesiniz?

Yoongi hyung
Dipteki masada girin görürsünüz zaten

Hyunjin
Heh gördük tamam hadi chim sende gel artık dicektim ki jimin bey teşrif ettiler sonunda.

Arabadan inip hyunjinlerin yanına ilerledim.

"Hoşgeldiniz jimin bey"

"Hoşbulduk"

Kapıdaki görevliye selam verip içeri girdik.Hyunların yanına gidip oturduk

"Selam hyunglarımm"

"Hoşgeldiniz gençler hadi oturun da sipariş leri verelim."

Jin hyung bizim masaya oturmamızla içeçeklerimizi söyledi ve içmeye başladık,ben tabiki abime verdiğim sözü tutarak sadece bir bardak içtim.

"Hyung kalkalım mı yarın okul var biliyorsunuz."

Hyunjin in konuşmasıyla hesabı ödeyerek bardan çıktık tam abimi arıcaktım ki yoongi hyung bana dönüp konuşmaya başladı.

"Jimin bırakalım mı seni geç oldu hem"

"Teşekkür ederim yoongi hyung ama abimi arıcam o gelcek öyle dedi"

"A-abin mi gelcek tamam o zaman abin gelene kadar bekleyelim biz jin çocuk tek kalmasın burda"

Yoongi hyung'un kekelemesine belli etmeden güldüm, hep abime karşı bir şeyler hissetiğini düşünüyorum çünkü onu görünce daha bir kibar oluyor.hyung'un konuşmasıyla sırıtıp abimi aradım.

"Efendim bebişim"

"Abi biz çıktık gelip beni alır mısın?"

"Tamam sen orda tek misin tek sen geç içerde bekle orda bekleme"

"Yok hayır jin ve yoongi hyung burda diğerleri gitti sen gelene kadar da yoongi hyung beni yanlız bırakmadı"

"He yoongi mi tamam bekleyin geliyorum chimchim beş dakikaya ordayım"

"Bekliyoruz abi görüşürüzzz"

"Görüşürüz birtanem"

Telefonu kapatıp hyunglarıma döndüm."hyung abim geliyor beş dakikaya burda olurmuş öyle dedi"

"Tamam canım"

Aradan biraz geçince abimin siyah arabası görüş açımıza girdi ve durduğumuz yere yanaşıp aşağı indi.

"Merhaba taehyungshii"

"Merhaba jinshii"

"Merhaba yoongi"

"Merhaba taehyung al kardeşini hadi geç oldu yarın okulumuz var sende işe gidiceksin hem iyi geceler size."

"Haklısın evet iyi geceler sizede görüşürüz jin-ah"

"Görüşürüz tatlım hadi artık chim ayakta uyuyor."

Arkama dönmüş arabaya yürüyordum ki sert bir şeye çarpmam ile durdum,kafamı kaldırdığımda siyah saçları,kap kara gözlü,uzun boylu ve kaslı biriyle bakıştım.

"Şey özür dilerim istemeden oldu kusura bakmayın"

Benim konuşmam ile oda dönüp bana konuştu.

"Asıl ben özür dilerim siz kusura bakmayın"

Konuşmasıyla tebessüm edip araba bindik eve geldik ve hemen üstümü değişip yattım

Sonunda yazabildim oh be bir bölüm daha atıcaktım ama başım çok ağrıyor o yüzden sonraya kaldı umarım bölüm hoşunuza gider sizi seviyorum iyi geceler 💞💞💞💞

Quiero que seas míaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin