three

346 35 37
                                    

Sabah alarmın çalmasıyla kalktım.Odamda
ki banyo'ya girip kısa bir duş aldım sonra
üstümü giyinmek için dolap odama girdim,
siyah belimi saran bir gömlek,altıma siyah dar bir kot pantolon giyip aşağı indim.

"Günaydınnn anniş"

Anneme günaydın diyip masaya oturdum çok açıkmışım hemen yemeğe başladım.

"Günaydın oğluşum abin nerde"
"Bolmoyorom ko görmodom"anlamayanlar için demek istediği"Bilmiyorum ki görme-
dim"

"Oğlum ağzındakini bitir de konuş boğulcan
sonra"

Ağzımdakini bitirip konuşmaya başlıcaktım ki abim merdiven den inip yanımıza geldi anneme günaydın dedi, benide yanağımdan öptü sonra masaya yerine geçti.

"Babam yokmu"

"He chim babam demişken bizi şirkete çağırdı bir şey konuşcakmış bizimle yemeği ni ye de gidelim canım"

"Tamam abi"

Yemeğimizi yiyip çıktık o arabasına bindi
bende motoruma atlayıp şirkete geldik abim yanıma geldi ve şirkete girdik.

"Hoşgeldiniz efendim buyrun Bay Kim sizleri bekliyor"

Asistanın bizi yönlendirmesiyle toplantı odası gibi bir yere geldik kapıyı çaldı içerden"gir" komutunu duyunca kapıyı açtı kenara geçti ve bize dönüp "buyrun efendim geçin"dedi bizde içeri girdik içerde
tanımadığımız 3 kişi daha vardı.

" Hoşgeldiniz evlatlarım geçin oturun."

"Hoşbulduk baba neden bizi çağırdım"

Babamla abim konuşurken ben daha hiç
konuşmaya başlamadım çünkü karşımdaki
çoçuğu görünce dilim tutuldu neden mi çünkü karşımdaki çocuk geçen gece barın önünde çarpıştığımız çoçuktu.

Oda beni görünce şaşırmış sonra yine eski haline geri döndü ve babam konuşmaya başladı.

"Evet çoçuklarımda geldiğine göre başlayalım"

Karşımdaki çoçuğun yanındaki adam başladı konuşmaya sanırım babasıydı.

"Aa çoçuklarınız mı memnun oldum ben Jeon Min Sung"

"Merhaba efendim bende Kim Taehyung buda kardeşim Kim Jimin"

Abim yine aynı şeyi yapıp hemen atladı konuşmaya

"Çok memnun oldum buda benim oğlum Jeon Jungkook"

Adı çok güzel peki sesini duyabilecek miyim acaba diye kendi kendime düşünürken o muhteşem sesi duydum.

"Bende çok memnun oldum artık geçelim mi toplantıya malum işleri var herkes'in"

Bana bakarak konuşuyordu ve böyle yapmasıyla heyecanlanıp midem kasıldı biz bakışmaya devam ederken babam abimle bana döndü ve hiç aklıma gelmicek bir şey dedi.

"Evet oğullarım sizi buraya çağırdım çünkü artık ben şirkette olmucam bu yüzden siz abi kardeş artık şirketimize bakıcaksınız yani Kim şirketi artık Kim kardeşlerin ve ilk ortaklatınız Jeon'lar"

Babamım dediğiyle şok olmuş bir şekilde abime döndüm oda benimle aynı tepkiyi vermiş hemen konuşmaya başladı.

"Peki baba neden bırakıyorsun ki gayet sağlıklısın bir şeyin de yok"

"Oğlum artık dinlenmek istiyorum sizinle karımla daha çok vakit geçirmek istiyorum"

"Peki baba sen nasıl istersen"

"Jimin oğlum sen bir şey demicek misin"

"Fikrine saygım sonsuz babacım sen nasıl istersen madem artık şirket bizim abimle çok iyi bakıcaz merak etme sen"

Benim konuşmamla babam gururla gülümsemiş ve yerine oturdu bizde Jeon'larla konuşup ortaklığımızı imzalayarak toplantı bitmiş bizde babamın odasına gelmiştik.

"Babişşş bir şey isteyebilir miyim senden"

"Tabiki oğluşum söyle bakalım ne istiyorsun"

"Şimdi şirkette artık yeni patron biziz ve ilk ortaklarımızıda aldık böyle şirkette çalışan insanlarla birlikte bir kutlama yapabilir miyiz hem Bay Jeon ve ailesinide çağırırız
ne dersin"

"Bence harika olur baba güzel bir başlangıç olur bizim için de"

Abimde bana destek çıkınca ona havadan öpücük attım oda bana attı.

"Harika olur çoçuklar ço iyi düşünmüşsünüz size güvendiğim için çok gururluyum iyiki varsınız gelin buraya"

Babam'ın yanına çağırmasıyla kalkıp yanına gittik ve bize kocaman sarıldı bizde ona karşılık verdik ailemi çok seviyorum.

"Asıl sen iyiki varsın baba neyse hadi hazırlanması geren bir kutlama var bizim evde yapalım abi sen dekorasyonla ilgilenebilir misin bende yiyecek içeçeklerimizi hazırlatırım."

"Tamam tamam ben hallederim o iş bende merak etme ufaklık"

"Şimdi bana ufaklık dediğini duymamazlıktan geliyorum ve hadi gidiyoruz hazırlamamız gerekiyor"

"Tamam ufaklık hadi gidelim"

"Yaa abiii deme şöyle bak ben ufak değilim"

"Yoo gayette ufaksın hadi sen demiyor muydun hazırlanmamız lazım diye yürü önden görüşürüz baba akşam"

"Dikkatli gidin özellikle sen chim motor kullanıyorsun"

"Peki babişş hadi gittik biz seni seviyorum"

Şirketten çıkıp eve geldik abim dekorasyonla ilgilenirken ben annemle mutfakta yiyebileceğimiz şeyler hazırlıyorduk.

Nihayet beklenen an gelmişti her şey çok güzel ve hazırdı tek eksik oda Jeon ailesi derken zil çaldı ve hizmetli kadın kapıyı açmaya gitti kapı açılınca içeri girdiler ve ben nerdeyse bayılmak üzereyim sanırım bu nasıl bir çocuktur tanrım acayip derecede çok yakısıklı olmuşş.

Merhaba ben geldim bölüm umarım hoşunuza gider uzun tutmaya çalıştım biraz ve ikinci karşılaşma jimin de birşeyler başladı sizce jungkook ta neler oluyor

Fikirleri buraya yazar mısın rica etsem👉

Veee sizi çok seviyorum iyiki varsınız💞💞💞💞

Quiero que seas míaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin