2 yıl sonra
Hayat çok karışıktır ne yapsanız yapın asla düzelmez ama yolun sonuna geldiğiniz zaman tanrı size bir seçenek sunar.Eğer seçersen mutlu,eğlenceli,bol kahkahalarla geçen bir hayat,diğer seçenek ise ömrün boyunca sürünmek ve jimin ailesi ve geçen yıl evlendiği kocası Jeon Jungkook'la yaşamayı seçti ve ailenin en güzel ferti Jeon Jiwoo.
Jeon ailesinin biricik kızı,evlenmeden önce Jimin'in hamilelik belirtileri göstermesiyle herkes çok mutlu olur ve hemen evlenirler,onlar evlendikten sonra yoongi sonunda gururu bırakıp taehyunga açılır ve sevgili olurlar.
Şimdi aile fertlerinden devam-
"YAH!BABA!babama bir şey der misin lütfen!"
Jiwoo sinirle jungkook babasını odasında bırakıp jimin babasının yanına geldi.
"Noldu bebeğim"
"Baba bu elbise kısa mı sence"
Jimin olayı anlayınca hafif kımırdamaya başladı.Yine kocasının kıskançlık krizleri tutmuştu ve 2 yaşindaki kızı sinir ediyordu.
"Hayır bebeğim gayette güzel"
"Evet güzel ama kısa kızım bunu giysin sonra herkes ona baksın asla olmaz,bu elbiseyle dışarı çıkamazsın küçük hanım"
"Baba bak ya lütfen bir şey de ben taehyung amcamla GİDİCEM"
Jimin ikilinin didişmesini izlerken kızının sonralara doğru bağırmasıyla hızla gülmeyi bırakmış çok sevdiği kocasına dönmüştü.
"Hayatım kızımızı rahat bırakır mısın?"
"Ama o çok güzel oldu"
Jıngkook en sonunda pes etmişlikle koltuğa oturdu ve kızını dizlerine oturttu.
"Bebeğim seni sinirlendirdiysem özür dilerim ama sen çok güzelsin ve ben seni başkası görücek,beğenicek diye çok kıskanıyorum"
"Yia babiş çen çol taylısın"
(Yia babiş sen çok tatlısın)Jungkook kızının tatlı tatlı konuşmasıyla nerdeyse ağlamak üzereydi çünkü kucağında ki kızı çok güzel tatlı ve küçüktü aynı jimin babası gibi dolgun dudakları,yanakları ve yemyeşil gözleri vardı jungkook babama ayıp olmasın demiş ondan tek burnunu almış bir küçük hanıma sahibti.
"Jimin aşkım bak kalbime hiç iyi gelmiyor bir de tatlı tatlı konuşuyor"
Jimin kocasına gülmeye başladı,çalan zil ile küçük jeon babasının kucağından indi ve kapıya gitti üstünü başını düzeltip parmak ucuna çıktı ve kapıyı açtı.
"Taetaemm geldiii"
Taehyungu ve yoongi yi gördüğü gibi bacaklarına sarıldı.Tae küçük kızı kucağına alıp sarıldı.
"Merhaba güzellik"
"Meyaba taetae ve yoongişş hyung"
Jiwoo nun konuşmasıyla herkes gülmeye başladı.
"Hoşgeldiniz hyung"(jm)
"Hoşgeldiniz"(jk)
" Hoşbulduk canlarım hiç içeri gelmeyelim jiwoomuzu alıp gidiyoruz biz ve jiwoo hanım ne bu güzellik dışarda herkes sana bakıcak"(yoongi)
"Yaahh! Jimin gitmesinler bir yere bak lütfen evdede sinamadır oyundur yaparız hepsini" (JK)
"Ne o yine tuttu mu senin krizler(tae)
"Evet hyung sabahtan beri böyle siz gidin hadi görüşürüz bebeğim hyunglarını üzme tamam mı"
"Timam babiş sizi çok seviyorum babay"
Jimin kapıyı kapatıp kriz geçiren kocasını orda bırakıp salona yürüdü.
Kendini koltuğa bırakıp yayıldı ve gözlerini kapattı geçen 5 dakika sonra üstüne çıkan kocasıyla gözlerini açıp kendisine bakan içişleri baktı.
"Hayatım bir şey mi oldu"
Jungkook kafasını Jimin'in boynuna sokup derin derin nefesler aldı ve yavaş bir biçimde emmeye başladı ve kocasından bir inleme kazandı.
"Ihmm j-jungkook"
"Söyle bebeğim"
"Y-yapma"
"Hmm neden ki"
Jungkook bu sefer yalayıp ısırmaya başlamasıyla jimin inlemelerini serbest bıraktı.
Altında hissettiği titreşim ile jimini kollarının ve bacaklarının altından tutup yukarı odalarına çıkmaya başladı.
Sonrası iki beden yeniden tek bir beden olurken, birbirlerine yeniden aşık oldular ve hep böyle olması için ellerinden geleni yapıyor olucaklar aradan geçen zaman onlar için hiç önemli değildi ve aradan geçen 1 yıl sonra Jeon ailesine bir kişi daha katıldı.
Jeon Jeongsan
İkilinin ikinci çoçuğu,jiwoo'nun severek doğmasını beklediği kardeşi,taehyung'un ikinci yiğeni.
Aileleri böyle büğümeye devam ederken herkes tanrıya böyle güzel r aileye sahip oldukları için binlerce kez dua ettiler.
End
Merhaba bebişler bu hikayem burda bitti maalesef hikayeme oy veren yorum yapan herkese teşekkür ederim sizleri çok seviyorum okullar açılacağı için kısa bir fic oldu ama aklımada yeni bir fic var her şeyi kesinleştirince ona başlamak istiyorum umarım hikayemi sevmişsinizdir sizi çok çok seviyorum kendinize iyi bakın💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quiero que seas mía
Fanfiction"Quiero que seas mia" Mpreg Jikook Minkook Başlangıç tarihi:26/07/2023