Jungkook'un ağazından
Güneşin ışıkları gözüme çarpınca uyanmam
gerektiğini anladım ve gözümü açtım.Yata-
ğımdan kalktım banyoma girdim ve işlerimi
hallettim,giysi odama geldim spor kıyafetler
alıp odama geldim üstümü giyinip aşağı indim."Günaydın efendim kahvaltı hazır Bay Jeon sizi bekliyor"
"Günaydın,tamam"
Hizmetli kadın yürüyüp gidince bende bahçeye çıktım.
"Günaydın baba ben hiç oturmucam size
afiyet olsun""Günaydın oğlum nereye gidiyorsun"
"Spor yapıcam gelince yerim bir şeyler"
"Sen bilirsin,gelince benim yanıma gel bir şey konuşucam seninle"
"Tamam gittim ben baybay"
Evden çıkıp ormanlık alana doğru biraz yürüdüm yürürken de babamı düşünmeye başladım acaba ne konuşcak,benimle önemli bir şeyler olmadıkça konuşmaz çünkü.
Düşünmeyi bırakıp yavaştan koşmaya başladım orman da koşma alanlarının olduğu yere ilerlemeye başladim ama sırtıma biri çarpınca arkama döndüm.
"İyi misiniz?"
Sorumla kafasını kaldırmış konuşucaktı ki
ağzını geri kapattı."Jimin!Burda ne işin var"
"Ben koşmak çıkmıştım,ayy yani koşmaya çıkmıştım önüme de bakmayınca sana çarptım özür dilerim"
Konuşamamasıyla tebessüm edip konuşmaya başladım
"Özür dileme insanlık hali sonuçta,sen iyi misin bir şeyin var mı?"
"Hayır yok iyiyim,sende koşmak için çıktın"
"Evet sabahlari koşmayı severim iznin olursa sana katılabilir miyim?"
"B-bana mı? T-tabi olur"
Kekelemesiyle o yanakları daha da kızarıyor çok tatlı biraz daha konuşursa yanaklarını ısırcam.
"Hadi gel o zaman çok güzel bir yere götürücem seni"
"Tamam"
Ormanın içindeki göle doğru koşmaya başladim,ilk arkamda kaldı sonra yetişti bana ve geçti,göle gelene kadar ufak yarışlar yapmış gülüşerek gelmiştik.
"Burası çok güzel şunlara bak"
Gölün üstünde yüzen kuğuları gösterince oraya döndüm biri beyaz biri siyah iki kuğ
yüzüyorlardı."Aynı bizim gibi" Dedim jimin de bana dönüp "nasıl bizim gibi"diyince aklıma gelen şey ile onun arkasına geçtim ve belinin iki tarafından ellerimi sarıp kendi
me çektim onu kulağına yaklaştım ve konuştuk." Bak siyahlı beyazın peşinden ayrılmıyor ve beyazı yakalamaya çalışıyor ama beyaz ondan kaçıyor,aynı bizim gibi seni yakalamaya çalışıyorum ama sen benden kaçıyorsun ne yapsam elimde tutamıyorum seni "
Konuşmamı bitirince sarılmayı bırakmadım ve mis gibi kokan boynuna kafamı gömüp derin derin nefes aldım o muhteşem kokusu ciğerlerime kadar inince yaşadığımı tekrar tekrar hissettim ve hep burda benimle kalsın istedim.Biraz daha öyle durunca boynuna öpücük kondurdum.
"Jungkook neden beni toplantı günü öptün"
"Şuan bunu cevaplamak için çok erken sadece istedim ve öptüm"
Bir andan ellerimi çözüp bana dönünce ellerim boş kaldı.
"İstedim ve öptüm mü bu mu yani gelip canın isteyince öpebileceğin bir oyuncak değilim anla-"
Ellerimi yanaklarına koyup kendime çektim ve dolgun dudaklarına yapıştım,elleriyle omzumdan ittirmeye başlayınca iki elimle arkasında ki ağaca yasladım küçük bedeni ve belini iki elimle sardım.Hareketsizlikten sıkıldım ve dudaklarını emmeye başladım
alt taraflaeımız birbirine değince jimin boğukça ağzıma inledi,ellerimi belimden aşağı indirip kalçasından tutup kucağıma aldım.Sırtı hala ağaca değiyordu jiminin dudaklarımızı ayırdım çenesinden boynuna kadar yaladım yavaş yavaş emip ısırdım yarına oraların mosmor olucağını bilerek.
"Ahhmm j-jungook d-dur"
"Bak seni bir oyuncak gibi kullanmam asla öyle düşünme,evet içimde sana karşı bir şeyler var ama tam emin değildim"
"Şimdi peki yedin resmen beni ya boynum mosmor olucak senin yüzünden ne dicem ben evdekilere"
"Şimdi ben seni seviyorum ve evdekilere gelince de jungkook yaptı de"
Cevabıma gülmüş sonra omzuma elini yumruk yapıp vurdu.
"Beni seviyor musun"
"Evet hemde çok üzücü zamandır."
"Nasıl biz daha yeni tanıştık ama "
"Sen benimle yeni tanıştın ben seni 2 yıldır tanıyorum zaten"
"Ama bu nasıl oluyor"
"Merak etme her şeyi anlatıcam,öncelikle bu seni 3 yıldır bekleyen adamın güneşi olup onu aydınlığına kavuşturur musunuz jimin bey"
"Hmm düşünmem gerek"
"NE"
"Şaka şaka evet olurum kkkk"
"Oh be yüreğime iniyordu valla"
"Beni artık indirir misin"
Aklıma hala kucağımda oluşu gelince sırıttım be dudaklarına yapıştım oda karşılık verince ağaca daha çok yasladım.
Sonra nefessiz kalınca ilk ayrılan jimin olduBütün ormanı güle oynaya gezdik.Hava kararmaya başlayınca onu evine bıraktım ve bende eve geldim kısa bir duş alıp babamım benimle konuşcağı şeyi merak ettiğim için onun yanına gittim.
Merhaba ben geldim sonunda biraz arayı açtım ama sonunda attım yb hiç içime sinmedi bölge umarım sizin hoşunuza gider.Kitabın okunması az bu yüzden küçük bir sınır koyucam,sizi seviyorum bir sonraki bölümde görüşürüz 💞💞💞
Oy sınırı=10
💞💞💞💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quiero que seas mía
Fanfiction"Quiero que seas mia" Mpreg Jikook Minkook Başlangıç tarihi:26/07/2023