Jungkook'un ağızından
Odamdan çıktım aşağı inip babamı aradım bahçede görünce yanına gittim ve koltuklar
dan babmın karşısındaki olana oturdum."Hoşgeldin oğlum bende seni bekliyordum"
"Hoşbuldum baba,ne konuşucaksın benimle"
"Jungkook biliyorsun annen bir hastalık kaptı ve kurtaramadılar onu,bu hastalık aile içi genlerinde ortaya çıkıyormuş.Annene büyük annenden geçmiş daha yeni doğduğu için hiç birşey den anlamamışlar taki genç kız olunca hastalık kendini göstermeye başlamış.Bizde sen doğduktan sonra yapılan testler sonucu öğrenmiştik."
"B-baba niye bunları anlatıyorsun ki bana"
"Bekle oğlum,doktorlar ne gerekiyorsa yaptılar ama olumlu sonuç alamadık ve kaybettik onu"
Babamın gözünden yaşlar dökülmeye başladı
ne kadar kendimi tutmaya çalışsamda gözlerimin dolduğunu hissediyordum."Geçen gün hatırlarsın hastaneye gittim sağlık testleri mi olmak için"
(Y/N:Böyle hastaneye gidip bu tarz testler yaptırıp sağlık kontrolünüzü sağlayabilirsiniz bizim ülkemizde de oluyor hatta picak mı ne deniyor yanlış bilmiyor
sam)"Evet hatırlıyorum da kötü bir şey mi var"
"Hastayım oğlum ve artık iyileşemem"
"N-nasıl c-ciddi d-değilsin d-demi ş-şaka"
"Hayır oğlum keşke şaka olsa anneninkiyle aynı hastalığım o yüzden senden son bir isteğim var sevdiğin biriyle olup mutlu olmanızı istiyorum cinsiyeti her ne olursa olsun kimle mutluysan onla bir aile kur ve mutlu olun istiyorum bunu yapabilir misin"
"Yaptım bile baba aşık oldum biraz zor anladım ama anladım sonunda biliyor musun o kim"
"Kim oğlum merak ediyorum"
"Kim Seo Jun'un oğlu "
"Taehyung mu"
"Hayır hayır küçük olan jimin"
"Gerçekten mi çok sevindim jimin çok iyi biri tanıştığımız zaman boyunca hep çok iyiydi aferin kereta sonunda hayırlı birini buldun"
"Teşekkür ederim baba,p-peki senin n-ne kadar zamanın var biliyor musun"
"Sanırsam 2 yılım var oğlum çok ilerlemiş "
"A-anladım baba,geç oldu yatalım artık işe gidicez yarın hem"
"He jungkook şirketi sana bırakıyorum oğlum biliyorsun kalan zamanda çalışmak istemiyorum artık"
"Tamam babacım ben en iyi şekilde ilgilenicem sen merak etme hadi ben yatıyorum sana iyi geceler"
"İyi geceler oğlum yakın zamanda damadımla tanışmak istiyorum bak bekletmeyin beni"
"Tamaammmm tanışırsınız merak etme"
Merdivenlerden çıkıp odama geldim bugün olanları düşündüm.Jiminle sevgili olmamız,
babamın hastalığı olması derken uyumuşum.Jimin'in ağızından
Yatağımda dönüp duruyordum bir türlü uyku tutmadı.Aklıma jungkook gelince kendi kendime sırıtmaya başladım biz sevgili olduk
sevgili ilk başlarda zaten içimde bir hoşlantı vardı şimdi bu itirafı üzerine içimde kelebek
lerin uçuştuğunu hissettim.Artık emin oldum ki bende onu seviyorum.Aklıma mesaj atma fikri geldi ama uyuyor olma olasılığı olduğu için bu fikri eş geçip uyumaya çalıştım,biraz daha dönüp durunca nihayet uykum gelmiş uyumuşum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Quiero que seas mía
Fanfiction"Quiero que seas mia" Mpreg Jikook Minkook Başlangıç tarihi:26/07/2023