FİNAL

41 6 49
                                    

FİNAL BÖLÜMÜ NOOOOOOOOO

ARKAAŞLAR ASUDE KAHPESİNİN HİKAYESİ BENİM İÇİN ÇOK ÖZELDİ. gÖZYAŞLRI İLEN YAZDIM BU BÖÜMÜ KEYİFLİ SEYİRLER AMAN OKUMALAR İŞTE.


Nasi ya?
simdi Tugra geri zekalisi gidio muydu? "Tugra bak sakanin sirasi diil! Ben sakanin sirasi oldugu zaman sana haber vericem" dedim.
"Saka yapmiorm Asude...." 

Öylecenek durdum kaldım. Pfff hayatım asla yoluna girmizekkkk.

"Yani şimdi sen gidersen ben napcam?"

"Banane kızım benden önce napıosan onu yap işte."

"Ya salak mısın Tuğra Can? Senlen tanışmadan bir gün öncesine kadar hayvani gibi zengindim ama fakir oldum ve senlen tanıştım beni yalnız yapayalnız bırakamazsın."

"Üzgünüm Asudemmm. Sen bunu hak etmedin üzgünmmm." 

"Of kes be kes taam ya git ben hallederim."  

Tuğra o gün gitti... O giderken bende pek çok şeyi kaybettim onunla beraber. Şimdi belki de tek başıma hayata tutunmanın tam zamanıydı.

Tuğra gittikten sonra 2 ay boyunca sadece Yeliz ile hayvan gibi yarışmaya odaklandık. Sonunda büyük ödülü kazandık ve bölüştük. Ben çukurcumada tek kişilik bir eve çıktım. Bu sırada yengem beni telefonla aradı ve uzun uzun konuştuk. Ecem'in henüz küçük geri zekalı bi çocuk olduğunu söyledi. Ecem ile barıştım ama yengemin evine taşınmadım, kendi evimde rahat ve huzurluydum.

Berk bu sırada Hira ile evlendi, daha evlendiklerinin birinci ayında hamile kaldı yelloz karı. Şimdi Berkcan ve Alpercan adında iki tane oğulları var. Hira geri zekalısı bunlara tiktok hesabı açtı. Günde 56 tane anne bebek videosu koyup paranın ağzına tükürüyor. Alpercan katı beslenmeye geçiyor, Berkcan'ın ilk adımları, bebeklerimin anne deyişi falan filan zortman yani... Arada bir hesaba girip çocuklara bakıorum ama bu çocuklar niyeyse Berk Alper'de değil de beni taciz etmeye çalışan varlıkımsı amip Can'a daha çok benziyor .d neyseeee.

Doğan geri zekalısı ise Yeliz ve beni aynı yarışmada görünce kalp krizi geçirdi ennnayyyiiii. Aptal mal insan yaaa. Yeliz ona tekmeyi koydu, bende tab2 ne sandınız kızım? Duyduuma göre hastanede doktorlar elektroşok ile hayata geri döndermiş bu gerizekalıyı. Düzelir düzelmez hastaneden çıkıp program stüdyosuna bizi bulmaya gelmiş ama o çıkana kadar akşam beş olmuştu biz de eve geçtiydik. Stüdyoda bizi ararken Özcan Deniz ile karşılaşmış. Meersem Özcan abi yeni ağa dizisi için eleman arıyormuş, stüdyo ilen görüşmeye gelmiş. Ağa kim dereniz tab2 Özcan abi. Esas kız olarak Nurgül Yeşilçay oynuomuş. Ay anasını saattımınistan Asmalı Konaı yeniden çekio galiba. Bu bizim Doğan'ı görünce demesin mi "sende tam bi hanzo tipi var sen esas kıza yavşayan 2. esas erkek ol." Öyle işte, Doğan da kariyerine oyunculukla devam edio. Dizinin adı "asmasız konak" olacakmış, garip.

Babam bu sırada beni aradı ben yarışmaya hazırlanırken: Benimlen gurur duyduğunu söyledi ve barışdık. Her ay hesabıma 1 milyon dolar yatıyor. Ayrıca Lui Vitton maağazası beni terzi olarak işe aldı, arada bir ofise gidip kahve içip çizim mizim yapıom. Yolda yeangemle yürürken Kızılcık Şerbetinin yapımcısı bizi gördü ve bir bölümde konuk oyuncu olarak oynadım. Yengem seküler aile kızını oynadı ben ise Nilay'ın fettan arkadaşını, eğlenceliydi. Bu sırada Doğan ile karşılaştım ve benden helallik istedi. "Shut the fuck up you little cunt, you deserve to death, fuck ass" dedim ve barıştık. 

Hayatımda yolunda olmayan tek şey geceleri düşünürken beni uyutmayan bir kalp ağrısıydı. Tuğra... Çoruma gidip dedesinden kalan tarlaları sürüyordu. Bir köylü kızı bulmuştu ve onunla nişanlanmıştı. Mal herif ya. O gideli bir sene olmuştu ve hayatımda o hariç her şey yolundaydı...

Sabah uyanıp mağazama gitmek için hazırlandım. Deri taytımı ve kot ceketimi giyip içine pembe bir crop giydim. Çok tarzdım. Lacivert güllü fularımı boynuma taktım ve evden çıktım. Mağazanın kapısında dikilen kapüşonlu kişi yol vermeyince omzumlan ittirdim. Yüzü de gözükmüyordu ki hay anasını ya.

"Beyefendiiiii çekilceniz mi?" Kapüşonunu kaldırınca şaşkınlıktan götüm düştü. "Tu-tu-tu-tuğra??????"

"Eed Asude benm. Yapamadım sensiz olmadı... Tarlada epey bi para biriktirdim, kendi kamilkoç otobüsümü aldım bu sırada babamla barıştım ve bana bi ev verdi. Köylü kızına tekmeyi bastım, nişanı attım... zaten onun da evlenesi yokmuş, kariyer yapacakmış bana Nil Karaibrahimgil sanki... Allah'ın çobanı, çalış çalış LGS birincisi olursun... neyse öyle işte, sana döndüm Asude eğer git dersen gidezem kal dersen kalazam."

Gözlerim dolu doluyken Tuğra'ya yaklaştım. "Defol git..." Omuzları düşüp arkasına döndüğünde güldüm. "Şaka kanka şaka yaptık ya şaka..." Sonunda birbirimize sarıldık ve öbüştük. Çıkkkk mutluydummmm.


1 yıl sonra

TUĞRA VE BEN EVLENDİKKKKKKK. Ben Tuğra ilen evlenince hemen kariyeri mariyeri sepetleyip ev hanımı oldum. İki çocuk doğurdum bir sene arayla. ilki kız ikincisi erkek.

İvana ve Haydurrahman...

Onlar benm hayadımınnn  anlamııııı,  çuk seviorm çocuklarımı. 45 tane bakıcımız var neyse kine yoksa deliririm anacım hiç susmuolar. Bende hememmmennnn tiktokta bir hesap açtım. Hiranın takipçisi şu an 56 milyar ben ise henüz 39 takipçiye sahibim ama olsun geçicem o yellozu. Hayduraahman iştahsız bi çocuk, İvana ise düzgün türkçe konuşamıo bir dil terapistine ihdiyacı var yavru kuşumun...

Tuğra bu sırada kamilkoçun sahibi oldu, Patron diyorum kız patronnnn. Türkiyenin en zengin 3. ailesiyiz.

1-Acun

2-Somer şEF ve ailesi

3-biz

böle işte.... Bazen hayat buradan bir adım bile öteye gitmez dediğiniz yerden başlıo... Tuğra ve ben forever.



GÜLE GÜLE ARKAAŞALARÇ...... YENİ KURGULARDA GÖRÜŞEREKTEN DİEREK....

SERSERİ SEVGİLİM✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin