Serseri Sevgilim özel bölüm

1 1 14
                                    


Bölüm Şarkısı: İşte Öyle bir şey- Erol evgin

Merhaba arkaaşlar. Ben bu kitabı geçen sene bok gibi bi sıralama yaptığım yks sonucumun açıklanmasını beklerken benimle aynı dertten muzdarip olan en yakın arkadaşımla okur güleriz diye yazmıştım, üstünden yaklaşık 9 ay geçmiş... Biz bu kitap bitse de Asude ile ilgili çok fazla şaka yaptık ve Asude kahpesi bizim için bir idol oldu, onun dik duruşundan, asaletinden, özgüveninden, başarılarından (şüpheli) hep etkilendik ve onu yolumuza ışık eyledik.  Neredeyse senei devriyesini kutlamak üzere olduğumuz Serseri Sevgilimin özel bölümüne hoş geldiniz.


....

Tuğra ile evliliimizin bugün beşinci senesiydi ve beyfendi unutmuştu tab2. Sabah uyanınca direkt işe gitmişti ve bende evde mal gibi ona aldığım kol saatine bakıodum.Sennnnn iyi ve güzel olan hiçbi şeye layıkdeğilsin angut Tuğra. Uffff keşke geri geldiğinde yok diyeydim de o nil karaabrahamgil kılıklı kızla evlenseydi, haspa. "Anneeööööö benim okul formam nerede?" Ya hay anasını satıcam ya beş yaşındaki bi çocuk nasıl böğürebilir ya. "Bilmiyorum haydurrahman git hizmetçi kıza sor."

"Anneeeeeö sen bul." Offff ben bu hallere düşcek kız mıydım yaa aoffffffffff. "HydurrAHman sussssss, odana git annecim hadi." Haydurrahmn giderken içeri İvana girdi. "Anne ben bu elbiseyi giymem, bu elbise benim vücudumu güzel göstermiyor." İvana gerçekten de benim kızımdı, benim gibi asi ve özgüvenliydi. "Oyyyy annnesiiiiiiii oy oy oyyyy bnm canım kızımmmm hemn sana yeni bi elbise getirim ben oyyyy aman da yavrum cicili bebekkkkk."

kızımın elbisesi çok güzel olmuşduuuuu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

kızımın elbisesi çok güzel olmuşduuuuu. Tekrar içeri anasını sattımın babası kılıklı haydurrahmanı girdi. "ANNNEEEEE BEN NE GİYCEM?" ebeninkini giy lan, ebeninkini giy puşt. Tabiki öyle söylemedim. Ben iyi bi anneyim.

"Tsmam haydurrahman bulucam şlimdi sana giyicek bişiler. Amanannnn daaaa nnnesiiiiiiii amann n daaaa yavrum pipili bebekkk."

haydurrahmanın kombini de çok iyiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

haydurrahmanın kombini de çok iyiydi. Şimdi sıra bana gelmişdi. simdi diceksiniz ki nereye hazırlanıosunuz, her ne kadar kocam beni ve evlilik yuıl dönümümüzü hatırlamasa da ben ona bi sübriz hazırlamıştım. Ona verdiğim iki

SERSERİ SEVGİLİM✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin