BU MUDDDISSSS HIKAYE HAK ETTIGI DEGERI GORMUO ASLA DIYENLER +1
Diz çöken Berk hala görüş açımdayken ofladım pufladım. "Berk ya biraz hızlı gidmio muyuz? Ben sonuçta biraz narin ve kırılgan bir kızım...."
"Biliorm ama kendimi sana affedirmem lazım, çok pişmanım Asude. O gün eğer bilseydim Can'ın sana o gözle baktığını inan seni yalnız bırakmazdım..."
"Ben bilemiyorum-"
"Beni dinle Asude! Sen zengin bi kızsın, zenginlik senin damarlarında var. Ne yapacaksın? Lamborghiniyi bırakıp scooter ile mi geçireceksin tüm ömrünü? Ben kötü biri diilim ama o çocuk, Tuğra mıdır nedir sana layık diil."
Tura konusunda konuşmak için ağzımı açtığımda eliyle beni susturdu. "Haklı olduğumu biliyorsun Asude, kendinden kaçsan da gerçeklerden kaçamazsın." Şerefsiz it ya şair gibi konuşuyodu valla. Üstüne üstlük cebindeki lamborghini anahtarı bana doğru parlıyordu. "Şimdi son kez soracağım ve eğer reddedersen bir daha karşına çıkmıcam söz, Asude sekreterim olr musun?"
"EVET EVET BİN KEZ EVET!!!!" Bütün teyzeler el çırparken Berk'in boynuna sarıldım. Deri ve kurabiyeli axe kokusu burnuma dolarken gülümsedim. "Şey yalnız Berk ben bi programa katılzam..."
"Ne programı Asude?"
"Sn bilmezsin ya stilimi stilledim harry styles prgramı. Yani sadee yarım gün sekreterin olabilirim."
"Sorun yok bende zaten yarım gün geliyom işe." Göğsüne başımı yasladığımda omuzlarımı silktim. "Yavrum tebrik ederim..."
"Sağol Makbuş teyze."
"Ay çok yakıştınız birbirinize."
"Sağol İfakat teyzoş."
Teyzeler bizi tek tek tebrik ederken mutluluktan havaya uçuyordum. Ben resmen Berk Alper HANZADE'nin müstakbel sekreteriydim, ayyy aynı filmlerdeki gibi. "Şeyy Berk ya bana kalzak bi yer ayarlar mısın? Malum bu salak belediye kursunda daha ne kadar kalabilirim bilmiyorum."
"Tabi canım ayarlarım."
"Bitanesin ya uf." Hissediyorzum, ben Berk için diğer kızlardan farklıydım. Bana aşıktı olm resmen bu çocuk, belli etmiyordu sadece. Ortamda mutsuz olan tek kişinin negatif enerjisi etrafı sararken o kişiye baktım.
Doğan kancığı.
"Ne bakıosun olm???"
"Bu çocuk kim Asude? Hemen yeni birini mi buldun?" Offf bakışlarıyla yicekti resmen bizi. Yavşak işte nolcak. "Sanane be ben en azından ayrılınca buldum sen direkt benleyken bulmadın mı kezbannnn???" Doğan tığı yere atıp sinirle gitti.
YÜRRÜÜÜÜÜ ANCA GİDERSİNNNN.
"Neyse canım ben şirkete geçiyorum, pazartesi başlarsın sen işe. Şimdi babamın oteline götüreyim seni, sana bi oda ayarlasınlar."
"Tmm." Hemen yukarı çıkıp eşyalarımı aldım. Bavulumu geldiğimden beri açmamıştım yanımda ENNNAYYYYİİİİİ gibi taşıodum resmen. Of bu dünyanın da bana garezi var resmen.
Berk çok jentilmen bi şekilde bavulumu aldı offff şaka mı bu çocuk olmmm??? Beyaz lamborghiniye bavulumu koyup arabayı sürmeye başladı. Yakışıklı piç yaaa.
Çok büyük bi otelin önünde durduk. Berk hemen benim için kral odasını ayarladı. "Ş-Ş-şeeeyy ben yalnız mı kalcam?"
"İstersen ben kalabilirim" diyip yavşak yavşak güldü. Offff çok tatlı bi çocuk. "Hayır yaaa onu demek istemedim geri zekalıııı. Yani kocaman oda çok fazla büyük diil mi tek kişi için?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SERSERİ SEVGİLİM✔️
Chick-LitBir aşk... küllerinden doğan. Bir adam... gözlerinde kaybolunan. O bir serseri ben ise tatlı ve şımarık zengin aile kızı... ne olacak sonumuz böyle? bir yanda beni canından çok seven Tuğra Can Kemal diğer yanda yıllardı hasretini duyduğum, beni evim...