bár

31.5K 113 0
                                    

Kicsit késve érkeztem a bárba, így csak reménykedni tudok, hogy a főnököm nem rúg ki. A többiek az öltözőben mondták, hogy kb 10 perce hivatott magához az irodájába, ez sajnos sose jelent jót. Az elmúlt hónapban kicsit sokat késtem, de ez van ha az anyukád súlyosan beteg és neked kell ápolnod 18 évesen. Ezért is kell egy sztriptízbárban dolgoznom lassan 1 éve. A főnököm így is csak azért vett fel, mert sok ügyfele szereti a fiatalabbakat, de a rendszerben 22 évesként szerepelek. Odaérek az ajtó elé és bekopogok.

- Szabad. - hangzik a válasz, így benyitok. - Megint késtél.

- Igen tudom, és sajnálom. Ígérem többet nem fordul elő.

- Remélem is. De most nem emiatt hívattalak. Lenne egy magánszámod az egyik szobában sok pénzt fizetnének. Persze nem kell mondanom plusszal együtt. És rád gondoltam, mert neked most jól jönne. Amit a pluszokért kapsz mind a tiéd. 

Kicsit vonakodok ebbe bele menni, mert habár már több lány is mondta, hogy az ilyen pluszokkal sokat keresnek és a pénz is jól jönne, de azért félek is hogy mik történhetnek ott.

- Mik a feltételei?

- Először is csak a rúdon kell táncolnod nekik....

- Hogy érted azt, hogy nekik? Miért nem csak egy embernek?

- Nem. Egy nagyon gazdag vállalat kisebb csoportja, lesznek vagy öten. Nem csak egy adott korosztály. Az elején csak a rúdon kell táncolnod és utána teljesíteni amit csak kérnek.

- Rendben, benne vagyok. - hiába tűnt ez nagyon rossz ötletnek az elején, mégiscsak belementem a pénz miatt.

- Akkor menjél készülődni.

................................................................................................................................................................

Már a szobában vártam és a rúdon pörögtem, amikor beléptek. Öten voltak, ketten akár a nagypapáim lehettek volna, hárman meg az apáim. A 2 kb 60-as pasi és az egyik 50-es pocakos volt, a többiek jól tartották magukat. Mind leültek a kanapéra és onnan nézték ahogy táncolok. De ezt pár perc után megunták.

- Gyere ide az ölembe szépségem. - szólt a pocakos 50-es.

Tettem amit kért és beleültem az ölébe és elkezdtem tekeregni rajta. Éreztem hogy feláll neki, de én csak folytattam. Ezt megismételtem mindegyikkel mígnem vissza nem kerültem az elsőhöz.

- Tudod szépségem igazán lejjebb vetkőzhetnél. - erre az összes többi is helyeselt, így hát felálltam az öléből és elkezdtem levenni szépen lassan a melltartóm majd a bugyimat is. 

Már meztelenül álltam ott előttük és vártam az utasításukat. Az összes elkezdte levenni a nadrágját és kiszabadították a farkukat, így szépen vártam amíg kiverik maguknak. Mígnem az egyik odahívott magához és el nem kezdtem szopni a nagy méretű farkát. Meg kell hagyni egyiknek se volt valami kicsi. Hirtelen mindegyik körém gyűlt én pedig váltogattam hol az egyiket szoptam, hol a másikat. Ezzel elszórakoztam még egy ideig majd az egyik papa leült vissza a kanapéra és magára húzott. Egyből elkezdtem meglovagolni őt. Addig pattogtam a nagy farkán még láttam, hogy már nem sok kell neki, így a csípőmmel még körözni kezdtem a faszán míg el nem élvezett. Ezután még nem engedett leszállni magáról addig amíg minden gecijét belém nem engedte. Még megvártam, hogy az utolsó spriccelését, majd leszálltam róla, de már húztak is tovább.

A másik papa a földön feküdt háttal magára húzott és a seggembe rakta bele, míg a pocakos 50-es pedig felülről nehezedett rám és ő a puncimba rakta be. Kicsit szűk voltam ahhoz, hogy ketten is bennem legyenek ráadásul a pocakos szinte agyon nyomott, de nagyon izgató volt ahogy ketten dugtak egyszerre. Szinte egyszerre kezdtek el mozogni és ki-be mozgatták a farkukat bennem. A másik 50-es pali pedig a számba tette be így őt elkezdtem szopni, az utolsó 50-es pedig felettem verte ki magának. A pocakos miközben mozgott a két mellemet fogdosta. Nagyon izgató volt

Az érzés, hogy egyszerre 3 fasz van bennem hamar az élvezés szélére sodort. Akit szoptam hamarabb elélvezett bele a számba és már ki is húzta a faszát a számból, így hallatszott hogy mekkorákat nyögök. A pocakos rajtam a végére már olyan gyorsan dugott, hogy nem bírtam ki egy óriási sikítással elélveztem a többiekkel együtt. De ő még nem húzodott ki belőlem, mint a többiek hanem tovább dugott. Még mindig az előző orgazmusom miatt remegtem, de őt ez nem érdekelte csak ki és be mozgatta a nagy faszát bennem, miközben állandóan a fülembe nyögött. Miközben kíméletlenül dugott először az egyik mellemet kezdte el szopogatni, majd utána a másikat is. Ennek hatására pedig újra elmentem. A pali is nem sokkal utánam belém élvezett, de addig nem húzódott ki belőlem amíg minden csepp gecijét belém nem spriccolta. Majd ezek után leszállt rólam és mindenki felöltözött, ők kifizettek és elmentek, de a mai napig ez volt a legjobb szex amiben valaha is részt vettem.

just (18+)Where stories live. Discover now