A szüleim halála után az utcára kerültem. Egy ideig boldogultam egyedül, míg valakik el nem kaptak.
Mikor felébredtem egy üres szobában találtam magam egy ágyhoz láncolva. Nem sokkal később egy nagydarab pali jött be, aki ledobott egy melltartónak nem nevezhető valamit és egy alig takaró bugyit az ágyra, majd eloldozott annyira hogy át tudjak öltözni.
- Mit keresek én itt?
- Vedd fel azokat amiket hoztam és utána kövess a licitre!
Egy idő után leesett, hogy vajon mit vagyis inkább kit fognak árverésre bocsátani, de nem volt elég merszem bármit is csinálni, így inkább elkezdtem átöltözni.
Miután felöltöztem összekötötte a kezemet és kivezetett a szobából egy nagy terem felé ahonnan már hallani lehetett hogy valakit éppen most adtak el. A gyomrom felrodult attól a ténytől, hogy a következő én leszek, de a pali csak vonszolt maga után. Mikor a tömeg elé értünk megforgatott a színpadon, majd vártam arra, hogy ki adja majd értem a legtöbbet. Egy kb 5 perces harc után egy 50-es kicsit pocakos palinak adtak el.
Levezettek a színpadról és visszavittek abba a szobába ahol ébredtem, megint kikötözött az ágyra, majd elment. Pár perc elteltével kinyílt a szoba ajtaja és belépett rajta a pali aki megvett.
- Szép kis árú vagy te. Remélem nem kell elmagyaráznom neked, hogy ez után mi következik, és persze, hogy mit fogsz csinálni egész életedben. - majd elkezdett levetkőzni. Nyilván tudtam, hogy mi fog következni hiszen már nem voltam szűz, de azért nem egy 50-es pasival akartam.
Miután már teljesen meztelen volt odajött az ágyhoz és hozzám mászott és letépte rólam a maradék ruhámat így már én is meztelenül feküdtem előtte. Feltérdelt és a 2 mellem közé dugta nem kis méretű farkát, majd elkezdte dugni a melleimet. Nem mondom, hogy egy idő után nem volt jó érzés és tudtam, hogy már teljesen nedves vagyok, de mintha ezt őt nem érdekelte volna csak tovább dugta a melleimet. Majd éreztem, hogy a farka megrándul és mindenhol tiszta ondós lettem. De ő még nem hagyta abba amíg az utolsó csepp gecijét ki nem spriccolta.
Ezek után kinyitotta a számat és én kidugtam a nyelvem ahogy kérte és rá kente a gecijének egy részét, majd a maradékot a puncimra kente. Ez után nem várt sokat rögtön belém dugta a nagy farkát és elkezdett kíméletlenül dugni. Én már nem tudom hányszor elélveztem, de ő még minidg csak dugott és dugott.
Majd gondolom megunta és eloldozott, de nem húzódott ki belőlem és az ölébe ültetett. Így én elkezdtem rajta lovagolni, mire az egyik mellemet elkezdte gyúrni a másikat pedig teljesen bekapta és úgy kezdte el szopni. Én pedig ettől újra elélveztem, de most már vele együtt.
Miután kihúzódott belőlem mindketten visszaöltöztünk és elindultunk az új otthonomba, ahol minden nap legalább háromszor megdugott, de volt amikor többször is.
YOU ARE READING
just (18+)
RomanceItt csupa 18+ sztori olvasható, mindenki csak saját felelősségre olvassa! Ha bárkinek van ötlete írja meg és én megpróbálom megírni azokat.