földönkívüli

10.8K 52 6
                                    


Kb 2 napja, hogy elraboltak és egy sötét szobában fekszem. Amikor idekerültem egy idegen pali elmondta, hogy mi is lenne itt a feladatom. Egy földönkívüli, akiről mintázták a Star Warsból Jabbát raboltatott el szexrabszolgának. 

Az elején teljesen kétségbe voltam esve, és próbáltam megszökni, de persze ez nem sikerült. Ma mikor felkeltem egy átlátszó fehér melltartó és egy hozzáillő bugyi várt rám. Nem nagyon akartam én ezt az egészet, de tudtam, hogyha nem csinálom meg én magam, akkor erőszakkal fogják rám adni, szóval felvettem magamra a ruhadarabokat.

Egy pár perc elteltével bejött ugyanaz a pali aki eddig is látogatott és egy nyakörvet tett a nyakamra és szó szerint láncra verve vezetett el. Kilépve a szobából egy hangos szoba felé vezetett amibe beérve meg is láttam a csodálatos földönkívülinket. Oda vezettek hozzá és leültettek elé. 

Több lány is táncolt neki és persze még több ült előtte és simogatta őt. A sok lány közül megláttam az átlag férfi farok méretének kb háromszorosát így hirtelen meg is torpantam, de a pali húzott is tovább a láncnál fogva. Megérkezve elé, a láncot hozzá kötötték és meglátva engem magához is húzott. Az óriási álló fasza mellé érkeztem, és közben a farkával elkezdett simogatni. A teste nagyon csúszós/nyálkás volt. Egy ideig még simogatott, de utána elzavarta a többi lányt maga mellől, akik a szobában lévő többi vendéggel kezdtek el foglalkozni. 

Miután mindenki elment a dolgára, szembe fordított magával és a farkával elkezdte gyúrni a melleimet. Mellettem a fasza is megkeményedett, egy pillanatra abba hagyta a melleim gyúrását és a fejemet a faszához irányította. Addig nem engedte el, amíg el nem kezdtem szopni a nagy és nyálkás faszát. A farka ezután letépte  rólam a bugyit és elkezdte simogatni a puncimat.

Nyalogattam és szoptam a faszát, de nem tudtam az egészet a számba venni a nagy mérete miatt. Kivettem a számból és a nyálcsíkokkal nem foglalkozva a makkjától a gólyóiig végig nyaltam, majd újra a számba vettem és el kezdtem szopni. Közben a nyálkás farkával ahogy simogatta a puncim néha-néha belém csúsztatta azt. Már majdnem elélveztem amikor hirtelen megrándult a fasza a számban és teleélvezte azt a sós gecijével. 

Miután ő elélvezett a farkával megfogott és ráültetett a nyálam és a gecijétől nedves farkára. Egy hatalmasat nyögtem a fájdalomtól, ugyanis tényleg óriási fasza volt.  A farka a derekamra fonódott és úgy mozgatott magán. Fel-le pattogtam a nyálkás faszán. Az elején még túl szűk voltam neki, de utána már eléggé kitágultam, de még így se fért el bennem az egész fasza. Ki és be dugta bennem a faszát, és én már éreztem, hogy közel járok, majd egy hatalmas sikítással elélveztem. 

Még egy ideig dugott amikor megrándult bennem a farka és elélvezett ő is. Ezentúl minden nap megbaszott.

just (18+)Where stories live. Discover now