A barátommal, apjával és nagyapjával....

21.1K 75 2
                                    

A barátommal kb 2 éve vagyunk együtt. Ő együtt él az apjával és a nagyapjával, mivel az anyukája és a nagymamája is meghalt pár éve, így összeköltözött a család többi tagja. Tegnap itt aludtam náluk, és reggel ahogy felébredtem nem volt az ágyban, így elindultam megkeresni. Az apja dolgozószobájában meghallottam ahogy mind a hárman beszélgetnek.

- Tudod jól fiam, hogy nem azzal van a baj, hogy ti ketten lefeküdtök, hanem azzal hogy itt és hogy mindannyian halljuk. - mondta ezt az apja, Dave.

- Már nem azért, de ez miért is probléma? - kérdezte a barátom Jacob.

- Azért, mert tudod a szabályt, hogy ha valaki lefekszik valakivel úgy hogy a többiek itthon vannak és azt hallják joguk van csatlakozni.... - ezt pedig Jacob nagypapája mondta, Edward. - És te kifejezetten megmondtad nekünk, hogy a lány csak a tiéd.

Miután hallottam ezt az utolsó 2 mondatot teljesen benedvesedtem. Így hát benyitottam a szobába, ahol mind a hárman félmeztelenül ültek. 

- Akkor úgy látszik ideje tartanunk magunkat a szabályokhoz, Jacob. - mondtam én miközben megálltam az ajtóban.

A hangra mindenki felém kapta a fejét így én beljebb sétáltam, miközben elkezdtem kioldani a köntösöm pántját ami alatt nem viseltem semmit és beleültem Edward ölébe. Elkezdtem mozgatni a csípőm és persze a puncimat a farkához dörzsöltem. Éreztem, hogy el kezd neki felállni, de nem ellenkezett, hagyta hadd dörgölőzzek hozzá. A többiek csak csendben figyelték a jelenetet.

Hirtelen Edward annyira megemelkedett, hogy lehúzza a boxerét, így már a csupasz farkán táncoltam, majd elkezdtem rajta pattogni mire egyszer csak a farkára érkeztem és tövig belém vágta magát. Imádtam lovagolni a hatalmas farkán, de ekkor már a többiek se bírtak magukkal és Dave lerántott Edwardról, majd lefeküdt az asztalra és magára húzva engem a seggembe rakta be a teljes hosszát. Edward rám mászott és visszadugta magát a puncimba. Egyszerre kezdtek el mozogni először lassan majd utána fokozatosan egyre gyorsítva. Jacob pedig a számat kezdte el kíméletlenül gyorsan. Nagyon élveztem, hogy mind a három lyukamat egyszerre dugják, így hamar elélveztem, de ők nem hagyták abba csak dugtak és dugtak. 

Miután már mindenki elélvezett helyett cseréltek, és ez így ment egész nap. Ez után az alkalom után szinte mindennap lefeküdtem valamelyikükkel vagy akár mindegyikükkel. 


just (18+)Where stories live. Discover now