Én egy ilyen egy éjszakás cégnél dolgozok már kb 2 éve, ahol bárki felbérelhet minket, hogy egy éjszakát töltsünk velük.
Most is egy ilyen emberhez tartunk az egyik lánnyal, ugyanis a pali 2 lányt kért. Általában fura ha ketten vagy annál többen kell menni, de igazából addig nekem mindegy amíg kifizetnek és legalább szórakozok is egy jót.
Amint az ajtóhoz érünk csengetünk, majd egy kb 50-es, pocakos és kopasz pali nyitott ajtót. Beterelt minket a lakásba, ahol mindketten levettük a kabátunkat, ami alatt csak egy vörös csipke melltartót és hozzáillő bugyit viseltünk. Ezután elindult egy nappali féleségbe ahol leült az egyik kanapéra. Vele szemben ült egy kb nála 10 évvel idősebb, szintén kopasz és pocakos pali, előtte egy asztalon valami papír.
- Ha aláírod, akkor ez a 2 lány a tiéd egész este, viszont ha nem akkor végig kell nézned ahogy megbaszom őket. - mondta a pali aki beengedett minket.
- Már mondtam, hogy felejtsd el. - válaszolt vissza neki a másik.
- Ahogy szeretnéd - majd intett nekünk, hogy kezdhetjük, mire a velem jövő csaj elkezdte végig csókolni a testem. - akkor élvezd a műsort.
A csaj letérdelt előttem és bedugta 2 úját a puncimba és elkezdte körkörösen mozgatni. Én csak nyögtem az élvezettől, amikor is az újaihoz a nyelvét is párosította. Még életemben nem voltam nővel, de azért próbálkoztam, hogy ő is élvezze. Elkezdtem simogatni a karját, majd a hátát és végül kikapcsoltam a melltartóját. Ezután elkezdtem gyúrni a mellét és csipkedni a bimbóját.
A pali aki beengedett minket egy idő után megunta a lezbi showt és intett nekünk. Mi legugoltunk előtte és elkezdtük kiszabadítani a már álló faszát. Miután ez sikerült, megfogta mindkettőnk fejét és rányomta a nagy farkára. Én a golyóit kezdtem el nyalogatni és szívogatni, míg a másik lány pedig a hegyét kapta be és kezdte el szopni az egészet. Egy idő után folyton összeért a szánk ezért elkezdtünk csókolózni úgy hogy a pali farka köztünk volt. A pali csak nyögött és a fejünknél fogva biztatott minket a folytatásra.
Gondolom a másik palinak elege volt az egészből, ezért aláírta a papírt, majd odajött hozzánk és elhúzott a többiektől majd a fejemet rányomta a már álló és nem kis farkára. Az elején csak a kezemet húzogattam rajta és adtam egy puszit a makkjára, de ő türelmetlen volt és rántott egyet a fejemen jelzésként, mire bekaptam tövig és elkezdtem mély torkozni. Látszott rajta, hogy nagyon élvezi ahogy dughatja a számat. Pár perc elteltével éreztem, ahogy rándul egyet a farka, majd tele élvezi a sós gecijével a számat.
Miután lenyeltem minden cseppjét négykézlábra állított és hátulról dugta bele a puncimba a még mindig mereven álló farkát. Majd a melleimben megkapaszkodva kezdett el durván szinte már állatiasan baszni. Nagyon hamar elélveztem a vad stílusától és ő se bírta sokkal tovább mint én.
Ezután kihúzta magát belőlem, felült a kanapéra és az ölébe húzott. Én még nem ültem bele a farkára, hanem előtte még tekeregtem meg ugráltam rajta és nyögtem mintha éppen most baszna meg. Miután ettől a kis showmtól mindketten újra elélveztünk, ő újra kanos lett. Egy határozott és durva mozdulattal belém nyomta magát és eszeveszett és vad tempóban lovagoltatott a farkán. Én már vagy kétszer elélveztem, amikor már ő sem bírta tovább, még egy utolsó lökést csinált mielőtt ő is elélvezett volna.
A másik páros már hamarabb abba hagyta így én is gyorsan felöltöztem, ők kifizettek minket, majd már ott sem voltunk.
YOU ARE READING
just (18+)
RomanceItt csupa 18+ sztori olvasható, mindenki csak saját felelősségre olvassa! Ha bárkinek van ötlete írja meg és én megpróbálom megírni azokat.