vízvezeték szerelők

18.4K 66 0
                                    

A férjem éppen megmutatja az utat a fürdőbe közben elhaladnak a konyha előtt ahol én vagyok. Egy ideig szerelnek meg stb aztán a férjem elindul dolgozni. 

Bemegyek a fürdőbe valamiért és mikor indulnék ki az egyik férfi megállít. Felajánlja, hogyha leszopom őket nem kellesz fizetnünk. A forgatókönyv szerint egy ideig még ellenkezek és próbálok kijutni addig ők szépen levetkőznek és az egyik lenyom a fejemnél fogva és elkezdi ütemesen dugni a számat a másik pedig engem kezdett levetkőztetni majd ujjazni. Ki és be dugdossa a számban a nagy farkát én meg a kezemmel húzogatom a kint maradt részt. Egészen addig szoptat amíg el nem megy a számba. A másik közben már három ujjával van bennem és próbál tágítani de nem sokáig bírom és el is élvezek.

Egy percig ha hagynak pihenni utána akit szoptam ráül a wc-re és a faszára ültet engem. Én elkezdek pattogni rajta amikor megérzem, hogy a másik hátulról dugja a puncimba a nagy farkát. Ehhez kicsit szűk vagyok de őket ez nem érdekli továbbra is kíméletlenül dugják a puncimat mind a ketten. Aki hátul van el kezdi csapkodni a seggemet ami az elején kellemetlen, de utána nagyon izgató. Az érzés, hogy 2 óriási fasz dugja a szűk pinámat hamar az élvezés szélére sodor, de őket nem érdekli csak dugnak tovább. Egy hatalmas sikítással élveztem el, de ők még folytatták. Én már vagy háromszor elélveztem és szinte szét szakadok rajtuk, de ők még mindig bírják. Már sírok a rengeteg élvezettől mikkor érzem, hogy rándul bennem a farkuk és egyszerre élveznek el. 

Miután kihúzódnak belőlem elmegyünk fürdeni ahol szintén megdugnak egy párszor, majd felöltözünk. Ők befejezik a munkát, majd távoznak.


just (18+)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon