így jártam

19.1K 69 0
                                    

Az egyik nap éppen hazafele tartottam, amikor egy rendőr megállított. Kicsit pánikba estem, mert nem volt nálam a jogosítványom. Míg kerestem hogy mégis hol lehet lehúztam az ablakot, mikor hallottam hogy ideért felé fordultam, de ő egy kendőt nyomott a számra és ezután képszakadás történt.

Egy hideg fém asztalon ébredtem kikötözve meztelenül, a két kezem az asztal melletti két oszlophoz, a két lábam pedig az asztal lábához volt bilincselve terpeszbe. A szememen egy kendő volt így nem láttam semmit, de hallottam, hogy valaki belépett a szobába. Hallottam ahogy kihúzott egy fiókot és keresgélt benne valamit. Miután megtalálta beindította, hogy működik-e. A valaminek rezgő hangja volt, de nem sokáig hallottam, mert kikapcsolta és felém lépett. Az egyik kezével lefogta a csípőmet, hogy ne ficánkoljak, a másikkal meg bedugta a puncimba azt a valamit, majd beindította. Az elején kicsit fájt, de utána átvette helyét az élvezet és én hangosan nyögtem, egészen addig amíg még kettő ilyet nem társított hozzá. Már sírtam annyira fájt, de őt nem érdekelte tovább csinálta.

Szinte egész nap bennem voltak a szerkezetek, mire leállította és kihúzta őket. Hallottam ahogy elrakja vissza a fiókba, majd az ajtóhoz lép és kinyitja azt. Vagy 5-6 embert hallottam bejönni, mindenki lepakolt.

- Már előkészítettem. - csak ennyit hallottam, és azt hogy ezután mindenki egyszerre húzza le a cipzárját. Vagy hárman odajöttek és egyszerre dugták be a farkukat a puncimba és hála az egész napos kínzásomnak egyből nyögni kezdtem. Nem tudom mennyi ideig dugtak engem kegyetlenül, de miután végeztek jött a többi és ezt felváltva. Szerintem órákig dugtak majd hirtelen abba hagyták. 

- Szerintem már készen áll a főnökre. - ez volt amit utoljára hallottam.

Arra keltem fel hogy valami hihetetlen nagy és hideg valami dugja a pinámat. Kinyitottam a szemem és szembe találtam magam egy nálam háromszor akkora zöld robotszerű valamivel. Menekülni esélyem se volt főleg mivel a nagy farka bennem járt éppen, de hirtelen megfeszültem és elélveztem. De a robot nem hagyta abba és folytatta a pinám dugását. A nagy farkát ki és be dugdosta bennem megállás nélkül, én sikítottam az élvezettől amit nyújtott. Azt hittem hogy lassan azért leáll, mert kezdtem nagyon fáradt lenni, de tévedtem. 

Pár óra múlva is kíméletlenül dugott. Egy idő után gondolom megunta ezt a pózt és felültetett. A kezemet felkötötte a plafonról lelógó kötélre ami ruganyos volt. Én addig lógtam amíg alám nem feküdt és mutatta hogy ugráljak rajta. Már nem tudom mióta csak ugráltam és már fájt a seggem, ahogy a kemény és fémes testére estem vissza, de mikor a levegőbe voltam meglendítette a csípőjét és konkrétan felnyársalt a farkával. Az ugrálás miatt kicsit szűkebb lettem, és az elején fájt, de utána megszoktam óriási méretét. Kíméletlenül dugott és dugott majd hirtelen megfeszült és elélvezett.

Mint később kiderült ő egy földönkívüli fajtának az utolsó megmaradt tagja és semmi mást nem csinál egész nap csak engem dug. Az életem innentől kezdve csak ebből állt, kielégíteni egy kielégíthetetlen ufót.

just (18+)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant