Éppen a kocsimba ülök és megyek az ügyfelemhez. Kb 6 hónapja minden pénteken nála vagyok. Nagyon sok pénz kellett nagyon hirtelen és pont kapóra jött ez az ajánlat.
21 éves leszek két nap múlva, egy gazdag diplomata lánya vagyok és igen jogos a kérdés, hogy akkor miért kell a pénz? Hát azért, mert az apám nem engedi, hogy egyetemre járja, mert szerinte nekem csak egy gazdag palihoz kellesz hozzámennem, akkor meg miért fizesse azt hogy én tanuljak. Fél éve egy partin futottunk össze Adam Smith-el aki apám egyik üzlettársa. Kb 50 és 60 közé tudnám besorolni kicsit pocakos kopaszodó férfi. A partin pedig sokadjára próbált randira hívni én pedig közöltem vele, hogy csak akkor, hogyha fizet érte, természetesen én csak vicceltem, de ő komolyan vette. Röviden így kerültem én abba a helyzetbe hogy prostinak álljak. Adamnek nincs felesége se barátnője, mert bevallása szerint nincs ideje rá, így hetente egyszer átmegyek hozzá ő megdug és kifizet és mindenki jól jár.
Alig egy másodperc múlva hogy csengettem, már nyitja is az ajtót teljesen meztelenül és beenged. Szépen leveszem a kabátom és a csizmám, ami alatt nem viselek mást mint egy tűz piros csipke melltartót és egy hozzáillő bugyit.
Amint ezekkel végeztem az ölébe kap és bevisz a hálójába. Ott letesz az ágyra és kikötöz. Még az elején tisztáztuk a szabályokat és egyedül a kikötözést engedtem, mert állítása szerint ő csak erre izgul fel, meg kérte hogy gumi nélkül ha lehetne-e, de ameddig fizet érte felőlem.
Megáll az ágy felett és leveszi rólam a fölösleges ruhadarabokat. Majd rám fekszik, a puncimhoz igazítja magát és a fülemhez hajol.
- Addig foglak dugni még a szép fiatal puncid csak bírja.
Majd semmi finomkodás nélkül belémhatol. Nem túl nagy farkát ki és be dugja bennem kíméletlenül. 50 valahány éves korára már biztos nagy tudást szerzett a szex terén, de még egyszer sem érte el, hogy elélvezzek. Mondjuk nem is nagyon próbálkozott vele csak arra kért hogy legalább tegyek úgy mintha én is élvezném szóval azóta megpróbálom eljátszani a kedvéért. Így elkezdek hangosan a fülébe nyögni mire ő el is élvezz.
De nem húzza ki magát belőlem, hanem újra dugni kezd. Ezután még egypárszor elélvezz bennem.
- Te vagy az én kis kurvám szóval jobban tennéd, hogyha végre elélveznél, mert addig nem hagyom abba.
És betartja az ígéretét addig dug amíg már rettenetesen fáj a csiklóm, de ő csak dug és dug annyira erősen, hogy az ágy minden mozgására előre-hátra mozog. Aztán végre én is elélvezek vele együtt. Megvárja még az utolsó rándulását a farkának majd kihúzza magát belőlem és ledől mellém az ágyba.
Ezután bemegyünk a zuhanyzóba ahol még hátulról is megdug majd megmosakszunk ő kifizet én meg elindulok haza.
ESTÁS LEYENDO
just (18+)
RomanceItt csupa 18+ sztori olvasható, mindenki csak saját felelősségre olvassa! Ha bárkinek van ötlete írja meg és én megpróbálom megírni azokat.