~Diagon Alley~

162 9 0
                                    

Dışarı çıkmıştık ve arabaya doğru ilerlemiştik Tom ve ben önden ilerlerken arkamızda kalan Draco ve Mattheo biranda hızla yürümeye başlamış ve bizim önümüze geçmişlerdi bunu neden yaptıklarıni anlamaya çalışırken Mattheo şoför koltuğuna Draco da onun yanında ki ön koltuğa oturmuştu. Bu sayede Tom ve bana da arka koltuk kalmıştı ve bu arabanın çokta geniş olduğu söylenemezdi.

Tom ve ben arka koltuğa oturmuştuk ve aramızda sadece 10-15 cm vardı.
Tom yıllardır benden hoşlanıyordu hatta belki hoşlanıyor demek yanına az kalırdı bana aşıktı (tabii onun söylediğine göre bu böyleydi) çünkü ben ona inanmıyordum, sizden hoşlandığını hatta size aşık olduğunu söyleyen kişi seherbaz dünyasında ki en kötü adamın güç için yapamıyacağı bir şey olmayan adamın çocuğu olunca sizde onun aşkına inanmazdınız
Ama doğruyu söylemek gerekirse bende Tom dan biraz hoşlanıyor olabilirim ama bu onunla birlikte olabiliceğim anlamına gelmez.

Ben bunları düşünüp camdan dışarı bakarken biranda bacağımda bir hareketlilik hissetim ve hemen oraya döndüm. Bu Tom du bacağıma kendi ceketini koymuştu tam bacağımda ki ceketini ona geri vermek için elimi ceketine atmıştım ki elini elimin üzerine koydu.

Tom:üşütme dursun orda

L:gerek yok teşekkür ederim

Tom:Bir gün olsun bana gerçekten inanabilicek misin

Draco ve Mattheo ara sıra aynadan bize bakıyorlardı

L: Anlamadım?

T:gerçekten seni sevdiğime inanıcak mısın

Sorduğu soru karşısında dona kalmıştım, ama hiç bir şey söylemeden camdan dışarıyı izlemeye devam ettim.
Draco aynadan bizi izliyordu.Yaklaşık yarım saat sonra varmıştık çatlak kazandan geçip diagon alley e vardık. İlk önce kitaplarımızı aldık ve hepsini arabaya yerleştirdik daha sonrasında forma almam lazım diyerek onların yanından ayrılmıştım, ben forma almaya giderken onlarda diagon alley de bir şeyler bakınıyorlardı.
Bir kaç kıyafete baktım ve bir tanesini çok beğenmiştim.

 Bir kaç kıyafete baktım ve bir tanesini çok beğenmiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Hem set halindeydi hemde bence gayet güzel bir formaydı.
Kendi bedenimi alıp uzerime denedim ve denedikten sonra dışarı çıkıp aynaya bakarken arkadan bir ses geldi

Tom:Bence çok yakıştı ama eteğin boyu biraz kısa sanki.

Tom ne zaman buraya gelmişti?

L:Ne zamandır burdasın?

Tom:Daha yeni geldim

L:Eteğin boyu seni alakadar etmez

Tom: Aslında doğru söylüyorsun ben eteğin boyuyla değil bacaklarına bakanlarla ilgilenicem, Lily.

İlk başta söylediği şeylere benimle dalga geçtiği için gülüyordum ama en son ismimi söylediğini duyunca yüzümdeki bütün gülümseme söndü.

~KARANLIK TARAF~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin