Üzerimi giymiştim şimdide makyaj ve saçımı yapmaya geçmiştim, onları da yaklaşık 20 dakika içinde tamamlamıştım ki kapı çaldı, kesin gelenler Draco ve Riddlelar dı.
Üzerime bunları giymiştim. Kapıyı açar açmaz Draco ve Riddlelar içeri girdi.
Draco hemen üzerime ne giymişim diye kontrol etti, dahaca paltomu giymemiştim.D:Çüş bu ne böyle, hem boyu kısa hemde ne biçim yırtmacı var.
L:Hiç kusura bakma Draco böyle gidicem zaten şurada kalmış 5 dakika değiştiremem üstümü falan.
Tom:Dracoya ilk defa bir konuda hak verdim, bu biraz sanki fazla açık
L:Sende mi Tom?
Tom:Maalesef bu sefer senin tarafında olamicam, o bir Hufflepuff ona güvenmiyorum.
L:Asıl Hufflepufflı birisine güvenilir, slytherinli birisine güvenilmez.
Tom:Haklısın, o yüzden zaten benimle değilde onunla bira içmeye gidiyorsun.
D:Tamam ortalığı germeyelim, hadi biz gidelim Lal.
Dracoyla birlikte Hogwarts ın koridorlarında ilerlerken Draco bana bir soru sordu.
D:Neden Tom a öyle bir şey söyledin? Hem şu aralar Riddlelara karşı biraz soğuk davranıyor gibisin, bir şey mi oldu?
L:Bir şey olduğu yok Draco, sadece her zamanki olaylar, sadece bu sefer Tom un gerçekten bana aşık olmadığına dair elimde çok büyük bir kanıt var o kadar, onlardan uzaklaşmamı sağlayan şey de bu.
D:Ne kanıtıymış bu, yoksa yine kafanda mı kuruyorsun?
L:Bu sefer hiç bir şeyi ben uydurmadım, şaşıricaksin belki ama, bunların hepsini Snape söyledi bana.
D:Snape mı söyledi? Şimdi daha çok merak ettim.
L:Daha sonra anlatırım, şimdi bir randevuya yetismem gerek.
D:Aman ne randevu. Dedi göz devirerek
Sonunda Cedric in yanına varmıştık, beni görünce gülümsedi ama Dracoyu görünce biraz şaşırmışa benziyordu
Cedric:Merhabalar leydim, çok güzel olmuşsunuz. Dedi ve elimi öptü
Ben onun şakasına yaptığı bu harekete gülerken, araya Draco girdi.
D:Hop hop bu kadar fazla temasa gerek yok, ayrıca leydi falanda deme benim kuzenime.
Cedric:Draco bence sen artık gidebilirsin.
D:Sen kimi kovuyorsun pardon.
L:Draco biraz sakin olur musun, hem ayrıca abartıyorsun, Cedricle bizim aramizda bir espri bu.
D:Bana bak Diggory, senden hiç hoşlanmıyorum haberin olsun.
C:Ben sana bayılıyorum Malfoy.
L:Tamamdır o zaman, beni buraya kadar getirdiğin için çok teşekkür ederim Draco istersen sen artık Riddleların yanına git.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KARANLIK TARAF~
FanfictionT:Bir kere bile olsa bize bir şans veremez misin? L:Hiç bir zaman şans veremem...