Tom'un bana söylediği şeylerden sonra çok sinirli bir şekilde snape e hesap sormak için sınıfına doğru gidiyordum şuan da, sinirimden dolayı neredeyse koşarcasına hızlı ve büyük adımlar atarak yürüyordum, koridordaki herkes bana bakıyordu. Duvara yaşlanmış arkadaşlarıyla gülüşen Diggory i gördüm, o da beni görmüş olacak ki hemen arkadaşlarinin yanından ayrılıp yanıma doğru gelmeye başladı.
C:Lal bir sorun mu var? Tom seni yanımdan çekip götürdukten sonra bir daha görüşemedik, ayrıca neden bu kadar sinirli gözüküyorsun?
L:Şuan da sinirimin sebebi Snape, ona bir hesap sormam gerekiyor, ondan sonra seninle konuşuruz sana her şeyi anlatırım, ama şimdi gitmem gerek.
C:Peki o zaman, sen öyle diyorsan öyledir, ama biraz daha sakinleşmeye çalış istersen.
L:Tamamdır görüşürüz Cedric
Cedric in yanından ayrılmıştım, onunla konuşmak çok az sinirimi hafifletmişti, ama çok az. Sonunda Snape in sınıfına gelmiştim, son sınıf Gryffindorlara ders veriyordu tam o sırada. Kapıyı çok sert ve sesli bir şekilde açmıştım. Bütün gryffindorların bakışları bana döndü ama ben sadece snape e bakıyordum.
L:Hemen konuşmamız lazım
S:Şuan da dersteyim daha sonr-
L:HEMEN KONUŞMAMIZ LAZIM
S:Pekala, ben gelene kadar bütün sınıf sayfa 354teki konuyu tekrar etsin, geldiğimde hepinize teker teker soru sorucam. Ayrıca sakın başka bir şey yapmaya kalkma-
Snape in sözünü bölerek
L:Snape in söylediği sayfaya çalışmaktan başka bir şey yapmayın, yoksa ceza olarak zindanları temizlemesiniz.
Dedikten sonra snape i dışarı çekerek sınıfın kapısını kapatmıştım.
S:Nedir bu kadar acil olan?
L:Burada konuşamayız.
S:Peki o zaman beni takip et
Snape in odasına gelmiştik.
S:Şimdi seni dinliyorum.
L:Nasıl bir cesaretle bana yalan söylersin snape?
S:Hangi konuda sevgili kızım
Bana kızım demesi hiç hoşuma gitmiyordu ama şuanda başka bir şey için sinirli olduğumdan dolayı ona bu konuda kızmamıştım.
L:HANGİ KONUDA OLUCAK SNAPE TOM KONUSUNDA, ONUN O YAN ETKİDEN KURTULDUĞUNU KESİNLİKLE BİLİYORDUN
S:Onun yan etkiden kurtulmuş olması seni neden alakadar ediyor ki Lily
Gözlerimi sinirle kapatmıştım
L:BANA LİLY DEME
S:Tom'a aşıksın değil mi? Yoksa bana gelipte bu denli hesap sormazdın, hesap sormayı geç umursamazdın bile.
L:Aşık falan değilim kimseye saçmalamayı kes.
S:Bana doğruyu söyle, ona aşık mısın değil misin?
L:Size yalan söylemek mümkün mü bay snape? Yalan söylüyor olsam bile bana zihinbend yapar iki saniyede doğrusunu öğrenirsin.
S:Sana daha önce hiç zihinbend yaptım mı Lily? Senin bana doğruyu söylemeni istiyorum.
L:Evet aşığım ona, için rahat etti mi? Ona o kadar aşığım ki, birlikte olmamızın imkansız olduğunu bilmeme rağmen ona karşı olan hislerimi asla bastıramıyorum
S:Ama bir yandan da onun hislerine inanmıyorsun öyle mi?
L:Ona güvenemiyorum o Voldemort un oğlu, Ona nasıl guvenebilirim?
S:asla güvenemezsin, bende ona karşı güvenini sarsmak için sana bunu söyledim zaten.
L:BEN ONA GÜVENMEKTE ÖLÜM KALIM SAVAŞI VERİRKEN, SEN BİRDE NASIL BÖYLE BİR SEY YAPABİLİRSİN SNAPE? BU NE CÜRET
S:Doğruyu söyleyeyim, Tom hisleri konusunda gerçekten çok samimiyse ve gerçekten doğru bile söylüyor olsa, asla birlikteliginize izin verme taraftarı değilim.
L:Zaten senden izin aldığımızı da hatırlamıyorum. Ben ona güvenmeyi denicem, ve eğer gerçekten beni kendine inandirabilirse, onunla birlikte olmak için önümde en ufak bir engel bile gormicem.
S:ONUNLA BİRLİKTE OLAMAZSIN, ONUNLA SEVGİLİ OLAMAZSIN, ONUNLA EVLENEMEZSİN.
L:EMİN OL BURAYA SANA BU KONUDA Kİ FİKRİNİ SORMAYA DEĞİL, NEDEN BANA YALAN SÖYLEDİGİNİ SORMAYA GELDİM, o yüzden bu sözlerin benim için gram bir ifade etmiyor, Snape.
Tam çıkıp gidecektim ki snape kolumdan tuttu
S:SENİ KULLLANİCAK, KULLANİCAKLAR, anlamıyor musun seni asla kullanmalarına izin vermem, veremem sen benim kızımsın, senin zarar gormeni, ve Tom yüzünden üzülmeni istemiyorum.
L:Kendime söz verdim, beni kullanmaya çalıştıklarını hissettiğim en ufak bir anda Tomla olan bütün ilişkimi kesicem, bu ne kadar kolay ya da ne kadar zor olursa olsun bunu yapicam, ama senin için değil kendim için.
S:Kendin için yap o zaman, sözünun arkasında dur, sen beni her ne kadar istemesen de, ben senin hep yaninda olucam.
Kolumu elinden çekip snape in odasından çıktım, şimdi direkt Tom un yanına gidiyordum, ortak salonda mattheo ile birlikte büyücü satrancı oynuyordu, hemen yanlarına gittim
L:Tom konuşmamız lazım
Mattheo:Sana da merhaba Lal
L:Merhaba mattheo
T:Bir sorun mu var Lal
L:Onu konuşunca öğrenirsin, şimdi benimle gelmen lazım.
T:Peki o zaman
Tom ayağa kalktı ve bende hemen elinden tutup peşimden çekiştirerek götürüyordum.
M:Size de görüşürüz genç aşıklar.
Tom'u odama götürmüştüm ve içeri sokmuştum.
İçeriye girip kapıyı kilitlemiştim.
T:Neler oluyor Lal? Artık söyleyecek misin
Hemen gidip Tom'un dudaklarına yapıştım, ilk başta şaşkınlıktan karşılık veremedi, fakat sonra bana karşılık vermeye başladı, yaklaşık 15 saniye sonra ondan ayrıldım.
Onun gözlerinin içine bakıyordum ve hafif tebessüm ediyordum.
T:Bu neydi şimdi?
L:Ne o yoksa hoşuna gitmedi mi?
T:Felaket hoşuma gitti, ama yaklaşık 1 saat önce benimle neredeyse düşman gibi kavga ediyordun sadece biraz şaşırdı-
Elimi Tom un dudaklarının üstüne koydum.
L:Bu öpücük, senin aşkına güvenmek istediğimi belli etmek için küçük bir gösterişti sadece.
T:Ne benim aşkıma güvenmek mi istiyorsun? Lal sadece bir öpücük sayesinde sana bunları düşündürduysem, keşke seni daha önce öpseydim.
L:Tek sebebi öpücük değil, sadece sana güvenmek istediğimi fark ettim o kadar, o yüzden sana bunları söylüyorum, ama eğer ki benden vazgeçtiysen sorun değil.
T:Ölsem de senden vazgeçmem, bana güvenmen ve inanman için elimden ne geliyorsa yapicam, bundan emin olabilirsin.
Bu söylediği şeyle gülümsemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~KARANLIK TARAF~
ספרות חובביםT:Bir kere bile olsa bize bir şans veremez misin? L:Hiç bir zaman şans veremem...