Hikaye sınırı
Vote: 5
Yorum: 5“NaniNaniNaniNaniNani” Jisung yüzünü gömdüğü yastıktan çıkardı ve etrafa bakındı, tam yüzünün dibinde olan kişiye baktı. “Nani Jisubg, uyan amına koyayım” Jisung, Changbini dinlemeden tekrar yüzünü yastığa gömecekken Changbinin, ensesinden tutması ve kendini yerde bulması bir olmuştu.
“Uyan dedik uyanmadın, sik dedik sikmedin, sıç dedik sıçmadın ne yapalım bizde abi” Changbinin dediği anlamsız cümleden sonra Seungmin Changbinin ensesine vurmuştu. Jisung hala uykulu uykulu etrafa bakıyordu. “Siz eve nasıl girdiniz?” diye sordu boğuk çıkan sesiyle. Mutfaktan çıkan Felix Seungmin'in yanına geçip Jisung'a baktı. “Yedek anahtar var bizde, sen telefonlara cevap vermeyince korktuk geldik”
Jisung hala ayılamamış gibiydi, etrafa aptal aptal bakıyordu. Bunu fark eden Felix güldü, “Git elini yüzünü yıka, salak gibi gözüküyorsun”.
Jisung ayağa kalkıp lavaboya gitti ve elini yüzünü yıkayıp geri çıktı. [siz sıçmış gibi de düşünebilirsiniz]
Lavabodan çıktıktan sonra mutfaktan gelen kokularla mutfağa gitti ve arkadaşını görmesiyle çığlık attı. Felix'te Jisung çığlık attı diye çığlık atmıştı.
Seungmin içeri dalıp, “Kesin sesinizi be!” diye bağırmasıyla ikiside susmuştu. Felix hiçbir şey olmamış gibi yemek yapmaya devam ederken Jisung yaşadığı şeyi idrak etmeye çalışıyordu. “Siz nasıl geldiniz buraya?” demişti, Seungmin göz devirip derin bir nefes almıştı.
“İçtin mi lan sen?” diye sormuştu, Jisung kafasını hayır anlamında iki yana sallamıştı ama o bile bilmiyordu içip içmediğini.
___
Birlikte vakit geçirdikten sonra herkes evlerine dağılmış ve Jisung tekrarsan yalnız kalmıştı.
Hiçbir şey yapmak istemiyordu bu yüzden kendini koltuğa attı fakat çalan telefonuyla tekrar kalkmak zorunda kalmıştı. Telefonunu sehpanın üstünden aldı ve gelen aramayı açtı.
‘Merhaba yazar bey’
‘Merhaba Bayan seo, bir sorun mu var?’
‘Ah, bugün Mark Bey ile toplantınız varmış fakat zamanı geçti. Eğer gelmeyecekseniz Mark Bey gidecek’
‘Toplantı mı? Unutmuşum ben onu, kusura bakmayı. Mark Bey bekleyebilirse hemen geleceğim’
‘Tabi ki, sizi şirketin oradaki kafede bekleyeceğini söylüyor’
‘Teşekkürler Bayan Seo’
‘Görüşmek üzere yazar bey’
Jisung telefonu kapatıp kendini hazırlamak için odasına atmıştı. Çok sürmeden çıkmış ve eşyalarını toplamaya başlamıştı, eşyaları topladıktan sonra evden çıkmıştı.
Otobüse binmiş ve 15 dakikalık yolculuğun ardından hızla inip kafeye doğru ilerlemeye başlamıştı. Kafeye girdiğinde gözleri Bay Markı aramıştı, bulduğunda ise hemen yanına gitmiş ve oturmuştu. “Geç kaldığım için özür dilerim” demişti, Bay Mark ise kafasını sallayıp geçiştirmişti.
“Bir şey yer misiniz?” diye teklif sunmuştu Bay Mark, “Cheesecake alayım” Bay Mark kafasıyla onaylamış ve iki tane kirazlı cheesecake sipariş etmişti. Siparişler gelene kadar biraz hikaye hakkında konuşup sohbet etmişlerdi, siparişler geldiğinde ise konuşmayı kesip tatlılarını yemiş ardından da tekrar sohbete başlamışlardı.
“Hikayenizin akışını çok beğendim yazar bey. Ama birazcık daha hızlı yazıp bitirmeye odaklansanız daha iyi olacak” Jisung alayla gülmüştü, “Bakın Bay Mark, ben zaten elimden geldiğince hızlı yazmaya çalışıyorum fakat benim şuan yazdığım şey o kadar basit değil. İstediğim şey basit, özensiz bir yazıdan ziyade daha şık, özenli ve duygu içerici bir yazı yazmak” Bay Mark, Jisung'un dediklerine sadece kafa sallamıştı.
“Yazar Bey, bizimde bir işleyişimiz var. Yani öyle istediğim zaman yapayım, istediğim zaman yayınlayayım falan öyle olmuyor. Bizim de bir zaman birmimiz var ve ona göre ilerliyoruz” Jisung kafasını sallayıp derin bir nefes almıştı, “Tek istediğiniz çabuk para kazanmak. Başka sebebi yok çünkü yazmak zamanla alakalı değil. Artık ben sizlerle toplantı yaparken bunları demekten bıktım, kesinlikle başka yayın evine gitmem lazım” deyip ayağa kalktı, gitmeden önce aldıkları şeyin parasını ödeyip oradan ayrıldı.
Sinir oluyordu onlarla her buluştuğunda aynı şeyi tekrarlamaktan, ama başka yapabileceği şey yoktu.
Eve geldiğinde ise bilgisayarını açtı ve hikayesine girip bitirmeye odaklandı, bitirmesi için kendine 3 gün vermişti.
Çabuk bitmesi için dua ediyordu.______
Fazla bekletmeden atmak istedim
Aslında hikayeyi yazmadan önce daha ciddi düşünüyordum fakat beklediğim gibi olmadı, bu yüzden ilerleyen bölümlerde birazcık daha ciddi yapmaya uğraşacağım
Umarım güzel ilerliyordur
Hikaye sınırı geçmeden bölüm atmıyorum ama geçmese bile en azından beğeninDiğer bölümde görüşmek üzere